  • Data: 2009-09-07 21:00:04
    Temat: Re: Aparat 3000 zł ?
    Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Miękka klucha Grzegorz Brycki napisał tak:

    > Witam,
    >
    > Jestem amatorem, który otrzymał podarunek w postaci pewnej kwoty na
    > aparat fotograficzny. Mam na to 3000 zł brutto.

    Jak jeszcze jest w tej cenie to kup Samsunga GX-20 ze standardowym
    obiektywem 18-55 za 2.4K i do tego na allegro uzywany jasny obiektyw
    staloogniskowy 35 albo 50mm na bagnet K (taki jest w tym aparacie).

    W tej cenie ciezko o cos lepszego.

    Minus jest taki ze w tej trzydziestcepiatce albo piecdziesiatce bedziesz
    mial do czynienia z recznym ustawianiem ostrosci, ale i tak bedzie to
    obiektyw o niebo lepszy w ciemnosci od standardowego, zwanego kitem (ktory i
    tak zly nie jest, nazwa pochodzi od zestawu a nie od jego jakosci).

    Plus - jezeli dobrze poszukasz, to troche Ci jeszcze zostanie na karte
    pamieci i futeral.

    Jezeli mozesz dolozyc jeszcze z 500 zlotych to po chwili szukania znajdziesz
    zapewne obiektyw z AF (automatycznym ustawianiem ostrosci) - bedzie to
    zapewne 50/1.4 Pentaxa.

    --
    W tablicę kluczyk raz i dwa
    I spalin kłąb i silnik gra...