    From: "Gamariel" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Aparat 3000 zł ?
    Date: Mon, 7 Sep 2009 21:34:37 +0200

    Użytkownik "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h83kkq$t7a$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > Jestem amatorem, który otrzymał podarunek w postaci pewnej kwoty na aparat
    > fotograficzny. Mam na to 3000 zł brutto.

    Widze standardowe podejscie.. mam troche kasy to od razu wszystko laduje w
    puszke :) Ile razy to juz widzialem... ale czlwke sie nigdy niczego nie
    nauczy jak widac...

    Jak jestes amatorem, takim co chce sie naprawde nauczyc tego i owego i "z
    czym sie je fotografie":) to kup sobie na allegro z heliosem Zenita TTL
    (zeby bylo latwiej bez plytki pomiarowej:) znanej z ET) i ksiazke do
    fotografii/badz poprzegladaj strony internetowej o fotografii (jest pelno
    poradnikow, czesto bardzo ciekawych) i poprobuj + a do filmow kamerke badz
    cyfraczka cos powiedzmy PS A620 :)

    Gwarantuje, ze jesli nie jestes obeznany w temacie, a zakupisz sobie DSLRa
    za taka kase to zawiedziesz sie na fotografiach, bo nie beda ukazywac tej
    jakosci (ogolnej) jaka pokazuja na reklamach.

    Tak na marginesie... jesli juz naprawde chcesz koniecznie kupic sobie i
    powiesic na szyi aby szalu narobic, to kup sobie jakies podstawowe body,
    powiedzmy A200, C1000D, D40 czy E-420 i dobre szklo, ale nie kupuj drogiego
    body z jakims szalowym kitem badz prosta stalka 50mm bo zrobisz podstawowy
    blad jaki robia ludzie, ktorzy napalili sie na foto, nie majac umiejetnosci
    badz szczatkowe i rzucaja sie na najdrozszy jaki tylko moga sobie kupic, a
    potem wielkie zawiedzenie czemu to... czemu tamto.