  • Data: 2011-03-01 20:43:51
    Temat: Re: Antyradar - odświeżamy temat
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości
    news:

    > http://www.youtube.com/watch?v=jbyAWTTp49U - 800m i prosta, pewnie tez
    > tendencyjna pokazowka :).

    Dokładnie.
    Sprawdzone w praktyce.

    >I pewnie jeszcze nie widzisz jak sygnal
    > zwieksza sie wraz ze zblizaniem i jest to pewnie mylaco podobne
    > do byle stacji benzynowej? :)

    Nigdy nie pisałem, że foto na wprost jest podobne do stacji benzynowej -
    uważaj na co odpowiadasz, jeśli chcesz poważnie dyskutować.

    > I gdzie tu ta "informacja ze wlasnie zostales zmierzony"?

    Do tego potrzebne jest inne ustawienie sprzętu mierzącego.
    Nie wiem co ma straż miejska w Poznaniu, ale naprawdę, gdy ustawią się na
    Krzywoustego przy McDonalds to wychwytuję to w ostatnim momencie.
    Dokładnie takim AR jak ten z powyższego linku.
    Który notabene przy foto ustawionym na wprost zachowuje się podobnie jak na
    tym YT, o ile jest w funkcji Highway rzecz jasna.