  • Data: 2011-03-01 15:54:55
    Temat: Re: Antyradar - odświeżamy temat
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości
    news:

    > Poza tym przeciez jest takze CB. Ktore z kolei nie zawsze powiadomi o
    > jakims swiezo wystawionym FR. Cudownych wszystko umiejacych rzeczy nie
    > ma. Za to moga sie niezle uzupelniac - jesli ktos ma taka potrzebe.

    Dokładnie o to chodzi.
    Przy czym CB uważam za bardziej sensowne wynalazek pod tym względem,
    zwłaszcza że kosztuje 1/3 tego co sensowny AR.

    > Nie, zasada jest zawsze jedna - pomiar jest ustawiony w kierunku
    > nadjezdzajacego pojazdu.

    Np. bokiem.
    I w wiązkę wpadasz tak 50-100 m od FR.

    > Radaru, glowicy radarowej. Mowimy o FR, caly czas o zrodle sygnalu
    > pracujacym non stop.

    Ja o tym nie mówię, tylko ogólnie o przydatności AR.

    > Przecietny kat pomiaru to okolo 22 stopni.

    Co nie znaczy że nie ma dużo większych.

    >Do tego wciaz zapominasz o rozszerzajacej sie wiazce i odbiciach sygnalu.

    Nic nie zapominam, po prostu wiem gdzie i jak najczęściej ustawiają się
    straszaki na mojej drodze do pracy.
    I wiem też kiedy mój ar informuje mnie o pomiarze.

    > Tutaj masz przyklad pierwszy z brzegu: sredniej polki Bel, Fotorapid
    > przenosny i detekcja niemalze z kilometra
    > http://www.youtube.com/watch?v=B1ZnnvC2pHc
    >
    > Uwazasz ze to jakies wyjatkowe laboratoryjne tendencyjne super warunki?

    Tak.
    Strzał idealnie na wprost, łatwy do wykrycia.

    Widziałem testy na YT mojego Noxo, nijak się to ma do faktycznego
    bezpieczeństwa przy jeździe z nim.

    > Niestety narazie mozna odniesc wrazenie ze piszesz o uzywaniu sprzetu
    > "od nastu lat" a do tej pory masz slabe pojecie o dosc zasadniczych
    > kwestiach ktore sie z tym wiaza.

    Przecież pisałem, że bez doktoryzowania się to jest malo przydatny bajer.
    A doktoryzować się nie mam zamiaru.