eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaAntenyRe: Anteny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!npeer02.iad.highwinds-media.
    com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting
    .com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo
    -b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Anteny
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <a...@4...net> <l5o1ai$33f$1@news.mm.pl>
    <bd09ruzu7l65$.bg971z3lem2x$.dlg@40tude.net>
    <8...@g...com>
    <l5or86$c52$1@news.mm.pl> <527ff544$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
    <jms3u1j4skb1.1aiuyff33tx6y$.dlg@40tude.net>
    <c...@g...com>
    <fkr538vxr4or$.11xjivb54o6ir.dlg@40tude.net>
    <52809b62$0$2150$65785112@news.neostrada.pl>
    <2ey0tcxnjap4.1hm00das26a1y$.dlg@40tude.net>
    <5280a82f$0$2284$65785112@news.neostrada.pl>
    <avjswv7573wd.1i43dfc0byuwu$.dlg@40tude.net>
    <5280c2c4$0$2296$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 11 Nov 2013 15:30:52 +0100
    Message-ID: <1gv1st5n0wujw$.1swpnhfyrd4q8.dlg@40tude.net>
    Lines: 36
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1384180251 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2298 82.143.187.50:55514
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2821
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:32737
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 11 Nov 2013 12:42:58 +0100, cef napisał(a):
    > J.F. wrote:
    >>> Na hydraulice się specjalnie nie znam, ale coś, co ma utrzymać
    >>> ileś tam ton nie mogłoby u mnie "wisieć" na jednym przewodzie.
    >>
    >> Tu jednak jakas drobna asymetria moglaby doprowadzic do nieszczescia.
    >
    > Ale to nie z powodu awarii hydrauliki, tylko przyjetego sposobu budowania.

    Nie bardzo sobie wyobrazam jak to podnosic jednym cylindrem, a potem
    wstawiac nowa sekcje, a wiec awaria hydrauliki na pewno prowadzi do
    asymetrii :-)

    >>> Nie wiem co jęknęło w Boenigu - coś innego pewnie
    >>> nie zadziałało.
    >>
    >> Przewod pekl i plyn wyplul. Usterka przewidziana, sa 3 czy 4
    >> niezalezne obwody, wiec lecial dalej ... ale kol juz nie mogl opuscic
    >> hydraulicznie.
    >>
    >> Usterka przewidziana, kola same opadna, zamek awaryjny jest
    >> obslugiwany elektrycznie ... ale tym razem nie zadzialal.
    >> Wyglada na to ze z powodu wylaczonego bezpiecznika.
    >
    > Błąd człowieka.

    KBWL jakos poprzestala na wstepnym badaniu i nie wiemy czy blad byl po
    stronie pilota, czy po stronie autora instrukcji.
    Pewny jestem ze pilot sie kontaktowal z baza i serwisem, wiec ciekawe
    - wszyscy lecieli procedurami i nikt nie wpadl zeby bezpieczniki
    sprawdzic, czy cos sie zablokowalo i oblokowalo dopiero po ladowaniu.
    W kazdym badz razie nie napisali ze bezpiecznik wyskakiwal po probie
    otwarcia podwozia, wiec zakladam ze nikt na niego nie wpadl.
    Ech te procedury :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: