  • Data: 2013-11-11 16:13:40
    Temat: Re: Anteny
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. wrote:

    > Nie bardzo sobie wyobrazam jak to podnosic jednym cylindrem, a potem
    > wstawiac nowa sekcje, a wiec awaria hydrauliki na pewno prowadzi do
    > asymetrii :-)

    A kto mówił, że jednym?
    I nie chodzi mi o kwestię stawiania masztów.
    Ani o kwestię techniczną ani ekonomiczną takiego przedsięwzięcia.
    (może siedem siłowników, a może dwanaście).
    Usuwam tylko wątpliwości co do faktu czy hydraulika jęknie czy nie jęknie
    przy 480 tonach.

    Który z nich nie jest człowiekiem? :-)