-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net
!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!feeder1-2.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad
.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
2.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
-for-mail
From: "cef" <c...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
References: <a...@4...net> <l5o1ai$33f$1@news.mm.pl>
<bd09ruzu7l65$.bg971z3lem2x$.dlg@40tude.net>
<8...@g...com>
<l5or86$c52$1@news.mm.pl> <527ff544$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
<jms3u1j4skb1.1aiuyff33tx6y$.dlg@40tude.net>
<c...@g...com>
<fkr538vxr4or$.11xjivb54o6ir.dlg@40tude.net>
<52809b62$0$2150$65785112@news.neostrada.pl>
<2ey0tcxnjap4.1hm00das26a1y$.dlg@40tude.net>
<5280a82f$0$2284$65785112@news.neostrada.pl>
<avjswv7573wd.1i43dfc0byuwu$.dlg@40tude.net>
Subject: Re: Anteny
Date: Mon, 11 Nov 2013 12:42:58 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Lines: 22
Message-ID: <5280c2c4$0$2296$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.10.108.91
X-Trace: 1384170180 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2296 83.10.108.91:5273
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:32734
[ ukryj nagłówki ]J.F. wrote:
>> Na hydraulice się specjalnie nie znam, ale coś, co ma utrzymać
>> ileś tam ton nie mogłoby u mnie "wisieć" na jednym przewodzie.
>
> Tu jednak jakas drobna asymetria moglaby doprowadzic do nieszczescia.
Ale to nie z powodu awarii hydrauliki, tylko przyjetego sposobu budowania.
>> Nie wiem co jęknęło w Boenigu - coś innego pewnie
>> nie zadziałało.
>
> Przewod pekl i plyn wyplul. Usterka przewidziana, sa 3 czy 4
> niezalezne obwody, wiec lecial dalej ... ale kol juz nie mogl opuscic
> hydraulicznie.
>
> Usterka przewidziana, kola same opadna, zamek awaryjny jest
> obslugiwany elektrycznie ... ale tym razem nie zadzialal.
> Wyglada na to ze z powodu wylaczonego bezpiecznika.
Błąd człowieka.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.11.13 15:08 Dariusz K. Ładziak
- 11.11.13 15:12 Dariusz K. Ładziak
- 11.11.13 15:30 J.F.
- 11.11.13 16:13 cef
- 11.11.13 16:13 cef
- 11.11.13 16:58 J.F.
- 11.11.13 17:11 WM
- 11.11.13 17:44 k...@g...com
- 11.11.13 17:49 k...@g...com
- 11.11.13 17:52 k...@g...com
- 13.11.13 10:39 J.F
- 13.11.13 11:56 Konrad Anikiel
Najnowsze wątki z tej grupy
- DeepSeek nie lubi gadać o polityce
- pokolenie Z
- huta ruszyla
- piece wodorowe
- Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- most kilometrowy
- kladka Zagorze
- zapora Zagorze
- Rodzaj przekładni planetarnej z
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=