    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Anteny
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    <l5or86$c52$1@news.mm.pl> <527ff544$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
    <jms3u1j4skb1.1aiuyff33tx6y$.dlg@40tude.net>
    <c...@g...com>
    <fkr538vxr4or$.11xjivb54o6ir.dlg@40tude.net>
    <52809b62$0$2150$65785112@news.neostrada.pl>
    <2ey0tcxnjap4.1hm00das26a1y$.dlg@40tude.net>
    <5280a82f$0$2284$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 11 Nov 2013 11:57:18 +0100

    Dnia Mon, 11 Nov 2013 10:49:33 +0100, cef napisał(a):

    > A co ma być?
    > Na hydraulice się specjalnie nie znam, ale coś, co ma utrzymać
    > ileś tam ton nie mogłoby u mnie "wisieć" na jednym przewodzie.

    Tu jednak jakas drobna asymetria moglaby doprowadzic do nieszczescia.

    > Nie wiem co jęknęło w Boenigu - coś innego pewnie
    > nie zadziałało.

    Przewod pekl i plyn wyplul. Usterka przewidziana, sa 3 czy 4
    niezalezne obwody, wiec lecial dalej ... ale kol juz nie mogl opuscic
    hydraulicznie.

    Usterka przewidziana, kola same opadna, zamek awaryjny jest
    obslugiwany elektrycznie ... ale tym razem nie zadzialal.
    Wyglada na to ze z powodu wylaczonego bezpiecznika.

    > Jak ciśnienie robocze jest rzędu 250-300,
    > to sprawdzane przewody są pewnie na dwa, trzy razy tyle - nie strzelają
    > przecież co pięc minut.

    Ale budowa bedzie trwala wiele dni :-)

    J.