    From: Trybun <M...@t...cb>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Antena UKF
    Date: Thu, 8 Aug 2024 15:56:09 +0200
    <v858bl$26rbd$1@paganini.bofh.team> <v859ts$jh6$9@news.chmurka.net>
    <v87ld2$2faar$2@paganini.bofh.team>
    <fns3rhnddmw5$.s1gpyevn0k2v$.dlg@40tude.net>
    <v8agqp$2oick$1@paganini.bofh.team>
    <sqxuiaf5js8n$.1208ml1cw9uzl.dlg@40tude.net>
    <v8delp$31t0k$3@paganini.bofh.team>
    <k...@4...net>
    <v8ikoh$3jj65$2@paganini.bofh.team>
    <k...@4...net>

    W dniu 03.08.2024 o 13:31, Adam pisze:

    > Ludzie usiłują Ci pomóc, pomimo Twojego oporu.
    >
    > Twierdzisz, że wtyk jest "mniejszych rozmiarów".
    > Więc spróbuję Ci pomóc, abyś nie musiał chodzić po suficie ;)
    > Możesz go wskazać wśród tych:
    > https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_RF_connector_t
    ypes

    > Oczywiście to nie wszystkie występujące w przyrodzie.
    >

    > P.S.
    > Czy już odróżniasz przewód od kabla?

    Dzięki, ale już znalazłem taki wtyk.
    Przy moim łączu przestudiowanie oferty spod linku zajęłoby mi ze dwa
    dni. Ale jeżeli znasz wtyki/gniazda używane np w telewizorach to ten
    (męski) jest dokładnie taki sam, tylko jak już pisałem mniejszego rozmiaru.
    Jasne, przy antenie jest, był i będzie zawsze KABEL.?