  • 21. Data: 2006-05-11 07:33:30
    Temat: Re: Anna Strezynska w UKE
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 10 May 2006 10:20:35 +0200, użyszkodnik Maciej Bebenek
    <m...@t...waw.pl> napisał:

    > Nie symetryczny, tylko asymetryczny DSL. Od symetrycznego jest pełny LLU

    hm, a jest zdefioniowane w którą strone asymetria ma być ustawiona ???
    :P

    --
    futszaK
    Jak będziemy w Sejmie głosować nad ustawą o bankructwach,

  • 22. Data: 2006-05-11 07:36:36
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 10 May 2006 19:53:05 +0200, użyszkodnik Maciej Bebenek
    <m...@t...waw.pl> napisał:

    > Przewiduje się, iż dzięki zastosowanemu upustowi nastąpi znaczny spadek
    > cen i jednocześnie poprawi się jakość oferowanych usług.

    a ja się przewiduje że ilość ofert promocyjnych (których nie obejmuje
    wyliczanie cen dostepu dla niezaleznych) (f)TP będzie znacznie większa
    :>

  • 23. Data: 2006-05-11 07:38:48
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 10 May 2006 09:40:34 +0200, użyszkodnik Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> napisał:

    > A wracając wyżej - jeśli TP liczy sobie po 110 zł, to czemu
    > "sprzedawalną i akceptowalną" byłaby usługa za 70 zł? A może za 99 zł?
    >
    > Poza tym myślę, że byłby popyt na internet BEZ telefonu.

    byłby popyt ???

    stary, tysiące ludzi z tego żyje że (f)TP nie sprzedaje Internetu bez
    telefonu na rynku SOHO

  • 24. Data: 2006-05-11 07:43:35
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 11 May 2006 01:12:50 +0200, użyszkodnik Tomasz Śląski
    <t...@s...pl> napisał:

    > ARPU to średni przychód operatora per użyszkodnik (klient).

    a biorac pod uwage ze (f)TP bardzo ograniczyła inwestycje w
    infrastrukture usiłując jednocześnie zwiększać ARPU może się za jakiś
    czas okazać że odmawianie niezależnym dostępu do własnej
    infrastruktury z powodu BMT nie będzie wcale oszukiwaniem bo MT
    poprostu nie będzie

  • 25. Data: 2006-05-11 11:46:31
    Od: Piotr Szałamacha <p...@h...net>

    Nie zebym dezawuowal dyskusje - ale wydaje mi sie ze w kwestii o ktorej
    koledzy (kolezanek nie zauwazylem) z grupy rozprawiali jest to raczej
    swiatelko w tunelu dla decyzji ktore wprowadza kawalek normalnosci, niz
    szansa na realizacje postulatow Pani Prezes.

    Nie liczmy na to ze z dobrej woli TP S.A. obnizy cene za wynajem sal
    kolokacyjnych potrzebnych do ustawiania sprzetu zeby dostep do petli
    odbierac - teraz sa one z kosmosu.

    Bardziej licze na to ze nowa Pani Prezes dosc szybko upora sie ze skarga
    02 co powinno w konsekwencji doprowadzic do:

    - obnizenia cen za dostep do NASA (NAjdrozszy System Autonomiczny)

    lub

    - mozliwosci wysylania ruchu do NASA via Świat (vide: PCSS)

    Pozdrawiam

    PS

    Piotr Szałamacha wrote:
    > To chyba dobra wiadomosc:
    >
    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,33322
    72.html

  • 26. Data: 2006-05-11 16:37:58
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>

    futszaK <f...@p...pl> wrote:

    > a ja się przewiduje że ilość ofert promocyjnych (których nie obejmuje
    > wyliczanie cen dostepu dla niezaleznych) (f)TP będzie znacznie większa

    a o czym jest poniżej mowa?

    --- cytat
    W wyniku tego różnica pomiędzy ceną
    oferowaną przez TP S.A. swoim abonentom, a ceną za usługę dla operatorów
    w celu umożliwienia tworzenia ofert konkurencyjnych wynosi 51 %, a dla
    ofert obejmujących promocje dla abonentów TP S.A. -- 41 %.
    --- koniec cytatu

    B.

  • 27. Data: 2006-05-11 21:55:23
    Od: "B.G" <b...@w...pl>

    > społecznego kraju (...) poprzez zwiększenie dostępności,

    wszystko (prawie) piekne z wyjatkiem powyzszego (wrecz bzdura) poniewaz,
    takie zmiany nie wplyna na zwiekszenie dostepnosci do uslug - a to dlatego
    ze nie spowoduja pojawienia sie odpowiedniej infrastruktury (dla tych uslug)
    tam gdzie jej brak.

    nasuwa mi sie jeszcze pytanie; czy i kiedy nastapi wg:
    > "Strategii Regulacyjnej 2006 -- 2007"
    urzedniczy _nakaz_ dla tp aby zwiekszyla dostepnosc uslug?
    jak juz komuna to niech bedzie pelna geba :)
    a moze konkurencja cos zrobi w kierunku rozbudowy infrastruktury? IMO
    predzej sie UFO doczekam :>

    --
    B.G GG#51489

  • 28. Data: 2006-05-11 22:00:06
    Od: "B.G" <b...@w...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czas okazać że odmawianie niezależnym dostępu do własnej
    > infrastruktury z powodu BMT nie będzie wcale oszukiwaniem bo MT

    exactly!
    ale czy to tych z urzedow obchodzi?
    oni w swoich biurach "od zawsze" nie maja problemu z MT
    a obywatele... sa tak daleko...

    --
    B.G GG#51489

  • 29. Data: 2006-05-11 22:11:29
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    B.G wrote:
    > urzedniczy _nakaz_ dla tp aby zwiekszyla dostepnosc uslug?

    w takim razie ta komuna jest od dawna w Wielkiej Brytanii i nikt nie narzeka.
    Ostatnia mila tutaj należy do British Telecom, który ma obowiązek udostępniać
    ją konkurencji (tj innym ISP). Cena abonamentu ADSL zaczynają się poniżej
    ?20/mc , ja płacę ?25 za 8Mbps (z racji odległości od centrali jest to
    naprawdę 5Mbps - zupełnie wystarcza). Dla porównania, bilet miesięczny
    kosztuje mnie ?72. Więcej o ADSL w UK tu http://www.adslguide.org.uk/

    B.

  • 30. Data: 2006-05-12 06:17:31
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 11 May 2006 23:11:29 +0100, użyszkodnik Bronek Kozicki
    <b...@r...pl> napisał:

> [...]
    > ją konkurencji (tj innym ISP). Cena abonamentu ADSL zaczynają się poniżej
    > ?20/mc , ja płacę ?25 za 8Mbps (z racji odległości od centrali jest to

    stary, jakby mi każdy w osiedlówce bulił 20 funtów za miecha (a nie po
    35zł) to bym im takiego neta odpalił że mózg staje

    w Polsce niestety ciągle króluje najtańsza nerwozdrada, gdyby ludzie
    mogli to by trzymali ją na socjalnym albo w ogóle bez telefonu, a
    urynałonabiprowajderzy żyją z tego że dają sam net po radiu

    za pare lat w/w uryniarze będą mieli własną infrastrukture
    (przewodową) w miastach i się wypną na ostatnią mile, zresztą
    niektórzy już mają porozciągane światłowody do bloków i się śmieją z
    tych co od wielu lat toczą wojne o ostatnią mile