  • 1. Data: 2006-05-05 09:01:13
    Temat: TP SA - niekompetentni amatorzy
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    TP SA Nie potrafi od trzech tygodni usunąć awarii DSL. W zeszłym roku tego
    samego DSL naprawiali PIĘĆ MIESIĘCY. Do dziś nie skorygowali wszystkich
    faktur.
    Wymieniają wszystko, jak popadnie, a łącze codziennie rano nie działa. Łącze
    Dialogu w tej samej lokalizacji działa bez zarzutu.
    Biuro obsługi klienta zajmuje się głównie spławianiem, czasem tylko
    zrestartują dslama.

    Za kilka dni będę mógł się ubiegać o odszkodowanie, zgadza się? Próbował
    ktoś już otrzymać pieniążki na podstawie nowego prawa telekomunikacyjnego?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2006-05-05 10:11:24
    Temat: Re: TP SA - niekompetentni amatorzy
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > ktoś już otrzymać pieniążki na podstawie nowego prawa telekomunikacyjnego?

    Ja bym im tego DSLa już dawno wypowiedział, szkoda nerwów.

    Lee

  • 3. Data: 2006-05-05 16:59:37
    Od: Borg <b...@b...lan>

    Jan Werbiński wrote in news:e3f4d0$mpm$2@nemesis.news.tpi.pl:

    > Wymieniają wszystko, jak popadnie, a łącze codziennie rano nie działa.
    > Łącze Dialogu w tej samej lokalizacji działa bez zarzutu.

    A masz jakies statystyki? O ktorej ci to pada?
    Bo ja zauwazylem pewna ciekawa zgodnosc ze zawsze
    wyklada sie miedzy 4 a 6 rano. Dostaje peak (up/down)
    na 600ppsow (5min avg) i modem umiera.

  • 4. Data: 2006-05-05 17:45:27
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Borg" <b...@b...lan> napisał w wiadomości

    > A masz jakies statystyki? O ktorej ci to pada?
    > Bo ja zauwazylem pewna ciekawa zgodnosc ze zawsze
    > wyklada sie miedzy 4 a 6 rano. Dostaje peak (up/down)
    > na 600ppsow (5min avg) i modem umiera.

    W godzinach biurowych zwykle leży. Czasem leży cały dzień, rzadko w nocy.
    Nie dziwiłbym się, gdyby nie to, że było około 20 lub więcej wyjazdów ekipy
    monterskiej w zeszłym roku i kilkanaście razy w ostatnich trzech tygodniach.
    Do tego należy dodać interwencje zdalne.
    A mówi się, że sieci radiowe są awaryjne. :-P

  • 5. Data: 2006-05-05 18:03:26
    Od: "Kolichowski Robert" <m...@o...pl>

    TP to mistrzowie w graniu na czas :) Jak tylko weszła promocja DSL Efekt to
    odrazu chciałem z niej skorzystać i złożyłem zamówienie. No i do dziś dnia
    nic nie zrobili! Na 9393 twierdzą że to co sie dzieje z moim wnioskiem moze
    sprawdzic tylko tam gdzie złożylem zamówienie. Idę do tego miejsca a tam
    mówią że to od nich nie zależy, trzeba dzwonić na 9393. :D

  • 6. Data: 2006-05-05 19:52:20
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Kolichowski Robert" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miejsca a tam mówią że to od nich nie zależy, trzeba dzwonić na 9393. :D

    Masz szczęście. Upominaj się o odszkodowanie. Mają 30 dni na uruchomienie
    usługi. Po tym terminie każdy dzień kosztuje ich chyba 2x dniówka abonamentu
    nowej usługi.

  • 7. Data: 2006-05-05 20:02:14
    Od: "Jarek Marciniak" <j...@s...pl>

> [...]
    > Dialogu w tej samej lokalizacji działa bez zarzutu.
    > Biuro obsługi klienta zajmuje się głównie spławianiem, czasem tylko

    Moi znajomi ponad miesiac temu wypowiedzieli umowe na ISDN, minal miesiac i
    nikt nie przyszedl zdjac NT-eka, na dodatek telefon nadal dziala tyle tylko
    ze szanowna Tepsa zafundowala znajomym preselekcje do Netii :-)))

    Ale choc nie jest to problem polskiego Internetu, pewne zwiazki, a w
    zasadzie pewna tendencje narastajaca w tej firmie coraz wyrazniej widac.

    Pozdrawiam
    J.M.

  • 8. Data: 2006-05-05 21:08:31
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

    > Masz szczęście. Upominaj się o odszkodowanie. Mają 30 dni na
    > uruchomienie usługi. Po tym terminie każdy dzień kosztuje ich chyba 2x
    > dniówka abonamentu nowej usługi.

    Tylko jeśli zamówienie dotyczy linii telefonicznej POTS, reszta usług
    niestety już nie!

    --
    TLZ.| Chcesz dzwonić za grosze? Rozliczać czas połączeń sekundowo?
    http://www.actio.pl/index.php?idpartner=262

  • 9. Data: 2006-05-05 23:16:01
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Jan Werbiński pisze:

> [...]
    > Do tego należy dodać interwencje zdalne.
    > A mówi się, że sieci radiowe są awaryjne. :-P

    Sprawdź wtyczki/gniazda u siebie w lokalu.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 10. Data: 2006-05-06 10:33:09
    Od: VoMi7 <v...@n...cpr.altanet.pl>

    Jarek Marciniak wrote:

    > Moi znajomi ponad miesiac temu wypowiedzieli umowe na ISDN, minal miesiac i
    > nikt nie przyszedl zdjac NT-eka, na dodatek telefon nadal dziala tyle tylko
    > ze szanowna Tepsa zafundowala znajomym preselekcje do Netii :-)))

    Ja od 2 miesięcy czekam aby zabrali ode mnie wreszcie Modem od iDSL'a.
    Raz zadzwonił koleś z tpsa aby sie dowiedzieć gdzie można go odebrać bo
    przenosiłem linie telefoniczna pod inny adres. Obiecał ze firma
    zewnętrzna do mnie sie odezwie niebawem. I czekam i czekam. Modem
    wrzuciłem juz na strych i niech tam sie kurzy ciekawe czy kiedyś sie im
    o nim przypomni.

    Pozdro.

    VoMi7