  • 31. Data: 2006-05-12 08:20:56
    Temat: Re: Anna Strezynska w UKE
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 11 May 2006 13:46:31 +0200, użyszkodnik Piotr Szałamacha

    > Bardziej licze na to ze nowa Pani Prezes dosc szybko upora sie ze skarga
    > 02 co powinno w konsekwencji doprowadzic do:
    >
    > - obnizenia cen za dostep do NASA (NAjdrozszy System Autonomiczny)

    zaraz wykalkulują że tak ma być bo sieć dostępowa jest deficytowa bo
    ludzie kupują jedynie neo128, a wrrredny urząd kazał jeszcze
    udostępniać samą neo bez rewelacyjnego abonamentu "60 minut za darmo"

    > lub
    >
    > - mozliwosci wysylania ruchu do NASA via Świat (vide: PCSS)

    najpierw wpuści wszystkich, a potem zacznie blokowac wybrane całe ASy
    pod byle pretekstem (bo wirusy, bo spam, bo zupa była za słona) i
    sprawa znowu utknie w sądach na kolejne 2 lata do kolejnej karuzeli
    stołków w PIR/PAR/URT/URTiP/UKE/<nastepca>

    --
    futszaK
    Jak będziemy w Sejmie głosować nad ustawą o bankructwach,

  • 32. Data: 2006-05-13 20:25:28
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    B.G napisał(a):
    > Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w wiadomości

    > wszystko (prawie) piekne z wyjatkiem powyzszego (wrecz bzdura) poniewaz,
    > takie zmiany nie wplyna na zwiekszenie dostepnosci do uslug - a to dlatego
    > ze nie spowoduja pojawienia sie odpowiedniej infrastruktury (dla tych
    > uslug)
    > tam gdzie jej brak.

    Stara śpiewka tepe i trzech pozostałych operatorów, którzy dzielą między
    siebie 95 % rynku.

    > nasuwa mi sie jeszcze pytanie; czy i kiedy nastapi wg:
    > urzedniczy _nakaz_ dla tp aby zwiekszyla dostepnosc uslug?
    > jak juz komuna to niech bedzie pelna geba :)
    > a moze konkurencja cos zrobi w kierunku rozbudowy infrastruktury? IMO
    > predzej sie UFO doczekam :>

    Którego kawałka infrastruktury Ci brakuje?

    M.

  • 33. Data: 2006-05-13 20:56:33
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sat, 13 May 2006 22:25:28 +0200, użyszkodnik Maciej Bebenek
    <m...@t...waw.pl> napisał:

    > Stara śpiewka tepe i trzech pozostałych operatorów, którzy dzielą między
    > siebie 95 % rynku.

    jakiego rynku ???

    > Którego kawałka infrastruktury Ci brakuje?

    jak pojawi się obowiązek to pewnie zacznie brakować tu wolnych par a
    tam jakichś urządzeń, gdzieś indziej ustaleń, a czas ucieka...

    --
    futszaK
    601061867

  • 34. Data: 2006-05-13 21:29:08
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    futszaK napisał(a):

    > hm, a jest zdefioniowane w którą strone asymetria ma być ustawiona ???

    Jest :-P W normach ETSI ;-)

    M.

  • 35. Data: 2006-05-14 10:15:28
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    futszaK <f...@p...pl> wrote:
> [...]

    Czyli 20/72 ~= 28% ceny biletu miesięcznego.

    > stary, jakby mi każdy w osiedlówce bulił 20 funtów za miecha (a nie po
    > 35zł) to bym im takiego neta odpalił że mózg staje

    Czyli 35/66 ~= 53% ceny biletu miesięcznego.

    No to teraz: czy u nas bilety miesięczne są takie tanie (wg relacji
    brytyjskich powinny kosztować 35/(20/72) = 126 zł),
    czy internet jest za drogi (wg tej samej relacji powinien kosztować
    66*20/72 = 18,33 zł).

    ;->

    p.

  • 36. Data: 2006-05-15 06:51:17
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

    > Bo rozumiem ze musze dociągnąć jakoś link do ichniejszego DSLama, wpiąć w
    > port ATM i poprosić TPSA o przekierowanie ruchu do mnie ?

    Ja bym to widział inaczej, doprowadzam swój szkielet do ich centrali,
    wieszam swoją szafkę z moim DSLAMem no i linie od klientów którzy przejdą do
    mnie poprostu przeplatam przez moją szafkę. Tak jest chyba najprościej w
    przypadku jesli telefon miałby być nadal od TPSA, a internet odemnie.

    Lee

  • 37. Data: 2006-05-15 06:55:53
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Lee napisał(a):

> [...]
    > mnie poprostu przeplatam przez moją szafkę. Tak jest chyba najprościej w
    > przypadku jesli telefon miałby być nadal od TPSA, a internet odemnie.

    To, o czym piszesz, nazywa się LLU

    http://www.uke.gov.pl/urtip/index.jsp?layout=3&page=
    text&place=Text01&news_id=546&news_cat_id=151

    M.