  • 1. Data: 2006-05-06 06:03:00
    Temat: Jakość TP SA - sam zobacz
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Proszę sprawdzić samemu jak działa łącze DSL TP po trzech tygodniach od
    rozpoczęcia naprawy i wielu wyjazdach ekipy monterskiej. Dziś rano dzwoniąc
    na infolinię TP dowiedziałem się, że sprawa została ZAMKNIĘTA i łącze działa
    poprawnie od dwóch dni. Tymczasem wczoraj trzykrotnie zgłaszałem awarię.
    :-)

    Proszę samemu sprawdzić:
    ping 83.18.40.38 -t

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2006-05-06 07:10:56
    Temat: Re: Jakość TP SA - sam zobacz
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

    > Proszę samemu sprawdzić:
    > ping 83.18.40.38 -t
    Packets Pings
    Host Loss% Snt Last Avg Best Wrst
    StDev
    3. 194.204.130.249 0.1% 2406 12.3 21.8 9.0 211.0
    28.0
    4. do.poz_ru1.z.poz-r2.tpnet.pl 37.8% 2405 23.1 22.4 16.7 101.6
    5.4
    5. avo37.internetdsl.tpnet.pl 50.1% 2405 34.0 61.5 28.9 748.5
    93.5
    6. avo38.internetdsl.tpnet.pl 50.0% 2405 95.6 71.5 33.5 816.2
    97.6

  • 3. Data: 2006-05-06 08:21:31
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Maciej Przyboś" <m...@i...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > 93.5
    > 6. avo38.internetdsl.tpnet.pl 50.0% 2405 95.6 71.5 33.5 816.2

    W nocy działało lepiej. Tzn tej nocy miałem dużo szczęścia, prawie działał.
    7% straty pingów od wieczora. Przekłada się to na kilkadziesiąt procent
    czasowo, ponieważ timeout pojedyńczego pinga trwa kilka razy dłużej niż
    odpowiedź.

    Upłynął limit czasu żądania.
    Upłynął limit czasu żądania.
    Upłynął limit czasu żądania.

    Statystyka badania ping dla 83.18.40.38:
    Pakiety: Wysłane = 57076, Odebrane = 52858, Utracone = 4218 (7% straty),
    Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
    Minimum = 23 ms, Maksimum = 2671 ms, Czas średni = 63 ms
    Control-C

  • 4. Data: 2006-05-06 08:28:22
    Od: Paweł Mastalerz <p...@n...pl>

    Jan Werbiński napisał(a):
> [...]
    > Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
    > Minimum = 23 ms, Maksimum = 2671 ms, Czas średni = 63 ms

    WinMTR ;) A nie ping łindołsowy.

    ===========
    | Pawel Mastalerz || pawel(at)neutrin(dot)pl |
    | phone: +48 607987615 || Administrator of tiral.net network |
    ===========

  • 5. Data: 2006-05-06 18:43:04
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> wrote:

    > Proszę sprawdzić samemu jak działa łącze DSL TP po trzech tygodniach od
    > rozpoczęcia naprawy i wielu wyjazdach ekipy monterskiej. Dziś rano dzwoniąc

    NTG.
    Twoje problemy, nie są problemami polskiego Internetu.
    I skończ już łaskawie tworzenie kolejnych wątków, nic nie wnoszących do
    tematyki grupy.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2006-05-07 08:26:35
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > NTG.
    > Twoje problemy, nie są problemami polskiego Internetu.

    Co jest problemem polskiego Internetu, jeżel nie jest nim podejście i
    praktyki monopolistyczne dominującego operatora?

  • 7. Data: 2006-05-07 09:47:58
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 7 May 2006 10:26:35 +0200, użyszkodnik Jan Werbiński
    <j...@j...com> napisał:

    > Co jest problemem polskiego Internetu, jeżel nie jest nim podejście i
    > praktyki monopolistyczne dominującego operatora?

    jak to co ???

    na przykład:

    Postawilem 3 serverki i jednego siskacza na krzyż, nazywalem się
    wielkim dostawcą treści i chciałbym żeby prywatna zagraniczna firma
    dawała darmowy dostęp do moim 3 serverków milioną swoich klientów

    --
    futszaK
    Jak będziemy w Sejmie głosować nad ustawą o bankructwach,

  • 8. Data: 2006-05-07 12:10:11
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    wiadomości news:e3kb3o$5pi$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Co jest problemem polskiego Internetu, jeżel nie jest nim podejście i praktyki
    > monopolistyczne dominującego operatora?

    Napewno nie awaria twojego DSLa i to na kilku grupach i w kilku watkach,
    pomysl jak by kazdy sie tak podniecal swoimi problemami, to by grup
    nie starczylo

  • 9. Data: 2006-05-07 12:51:25
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    wiadomości news:e3kb3o$5pi$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Co jest problemem polskiego Internetu, jeżel nie jest nim podejście i
    > praktyki monopolistyczne dominującego operatora?

    Ale watki dotyczace tego samego co kilka dni, Xposts... bez urazy, ale nie
    jest to problem polskiego Internetu, kiedy mnie przez pol roku modem
    zwieszal sie co kilkanascie minut nie trabilem na grupach tylko zmienilem
    operatora...

    Wlochaty

  • 10. Data: 2006-05-07 20:20:13
    Temat: Re: Jako?ć TP SA - sam zobacz
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 7 May 2006 14:51:25 +0200, użyszkodnik "Wlochaty"
    <i...@v...pl> napisał:

> [...]
    > jest to problem polskiego Internetu, kiedy mnie przez pol roku modem
    > zwieszal sie co kilkanascie minut nie trabilem na grupach tylko zmienilem

    caly problem polega na tym ze tak zwani alternatywni coś są mało
    ruchliwi poza aglomeracje i/lub najchetniej by sprzedawali od STM-1 w
    góre,
    reasumujac - czesto sie zdarza ze poza tepsianym DSLem nie ma
    praktycznie alternatywy