  • 1. Data: 2006-05-06 15:20:54
    Temat: Dlaczego nie widać Exatela z Polpaka?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Dlaczego nie widać Exatela z Polpaka, a z DSL działa?

    Czyżby mój kochany operator lecial sobie w kulki?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2006-05-06 21:32:56
    Temat: Re: Dlaczego nie widać Exatela z Polpaka?
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> wrote:
    > Dlaczego nie widać Exatela z Polpaka, a z DSL działa?
    SOA#1 :)

    > Czyżby mój kochany operator lecial sobie w kulki?
    W takim przypadku dobrze jest podać IP, o które chodzi...

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 3. Data: 2006-05-07 08:25:13
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Krzysztof Oledzki" <o...@...ns.pl> napisał w wiadomości
    > SOA#1 :)

    > W takim przypadku dobrze jest podać IP, o które chodzi...

    tracert www.exatel.pl

    Trasa śledzenia do www.exatel.pl [195.136.199.40]
    przewyższa maksymalną liczbę przeskoków 30

    1 <1 ms <1 ms <1 ms gate.fredry.net [10.1.1.1]
    2 1 ms 1 ms 2 ms cisco.fredry.net [195.205.191.1]
    3 33 ms 9 ms 7 ms 80.50.94.137
    4 18 ms 35 ms 14 ms 195.205.0.30
    5 15 ms 14 ms 15 ms 213.76.0.214
    6 46 ms 40 ms 16 ms telbank-do-telenergo.bptnet.pl
    [195.136.253.101]

    7 24 ms 29 ms 20 ms perkuna-eth.bptnet.pl [195.136.250.6]
    8 76 ms 29 ms 55 ms 195.136.251.94
    9 fw-r1.etelbank.pl [195.136.199.4] raporty: Host docelowy jest
    nieosiągalny
    .

    Śledzenie zakończone.

    Czyżby Telbank?

  • 4. Data: 2006-05-07 08:49:56
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

> [...]
    > 8 76 ms 29 ms 55 ms 195.136.251.94
    > 9 fw-r1.etelbank.pl [195.136.199.4] raporty: Host docelowy jest

    ile Ty masz lat i od jakiego czasu zajmujesz się IT ?
    Chyba od ostatnich kilku miesięcy więc przeoczyłeś ze niedalej niż 2 lata
    temu
    telbank połączył się z telenergo i przyjeli wspólną nazwę Exatel.

    Jeżeli chcesz mówić o czymś co widać/nie widać, to podaj:
    show ip bgp 195.136.199.40

    jeżeli Twoje begiepe to tylko defaultroute to skończ ten wątek.

    a co do tematu - może nie lubią Twoich ip i wycinają je w pień.

    Marcin

  • 5. Data: 2006-05-07 09:32:26
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Marcin Kuczera napisał(a):

    > Jeżeli chcesz mówić o czymś co widać/nie widać, to podaj:
    > show ip bgp 195.136.199.40
    >
    > jeżeli Twoje begiepe to tylko defaultroute to skończ ten wątek.

    trochę przegiąłeś.
    gość zadał pytanie w sumie od d.. strony w dodatku nie podając żadnych
    szczegółów.

    niemniej stwierdzenie, że jak ktoś nie ma bgp to nie może się o nic
    zapytać to trochę przesada.

    Wojtek

  • 6. Data: 2006-05-07 10:57:27
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...repcio.net.na.newsach>

    crazy bejbi napisał(a):

> [...]
    > szczegółów.
    >
    > niemniej stwierdzenie, że jak ktoś nie ma bgp to nie może się o nic

    Jeżeli masz BGP możesz stwierdzić, że nie widać Exatela.
    W innym przypadku traceroute może cię tylko do czegoś doprowadzić.
    Inną sprawą jest że AS6778 miał ostatnio trochę problemów i nie byłogo
    widać :/

  • 7. Data: 2006-05-07 11:19:23
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > trochę przegiąłeś.
    > gość zadał pytanie w sumie od d.. strony w dodatku nie podając żadnych
    > szczegółów.

    i wlasnie dlatego celowo przegięłem, nie dość ze zadaje pytanie bez żadnych
    detali to jeszcze używa windowsowego tracerouta...
    Czyżby żadnego unixa pod ręką nie było ??

    > niemniej stwierdzenie, że jak ktoś nie ma bgp to nie może się o nic
    > zapytać to trochę przesada.

    poczytaj inne jego wątki ;-)

    Marcin

  • 8. Data: 2006-05-07 12:54:08
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    Użytkownik "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl> napisał w
    wiadomości news:e3kl4d$hgr$1@polsl.pl...
    > poczytaj inne jego wątki ;-)

    to nie zmienia faktu, ze sposob Twojej wypowiedzi nie nalezal do najbardziej
    wyszukanych :P

    Wlochaty

  • 9. Data: 2006-05-07 16:25:22
    Od: "Tom" <g...@i...pl>

    wiadomości news:e3kb17$5lm$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > 8 76 ms 29 ms 55 ms 195.136.251.94
    > 9 fw-r1.etelbank.pl [195.136.199.4] raporty: Host docelowy jest

    A strona exatela sie nie otwiera ?
    Z jakiegos dsla w polsce traceroute pokzuje to samo. Jednak port 80
    odpowiada i nawet ukazuje sie strona. Czego nie rozumiesz ?

  • 10. Data: 2006-05-07 18:28:12
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Tom" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > A strona exatela sie nie otwiera ?
    > Z jakiegos dsla w polsce traceroute pokzuje to samo. Jednak port 80
    > odpowiada i nawet ukazuje sie strona. Czego nie rozumiesz ?

    Tego, że z DSL się otwiera, a z Polpaka nie.
    Sprawdzone na dwóch DSL i na dwóch Polpakach.