  • Data: 2013-10-18 22:22:59
    Temat: Re: Anglik i rejestracja w Polsce
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Musisz mi to objasnic jakos dokładniej.
    > Co stanowi problem? Te dodatkowe 10 metrów które pozwoli zwiekszyc roznice
    > predkosci i skórcic manewr wyprzedzania czy co?

    Jakie znowu 10m?
    Żeby nie było różnicy w widoczności między autem z kierownicą po lewej i
    prawej stronie, to musiałbyś mieć dodatkowe 100 m, a nie 10.
    A wyprzedzanie ze 100m, to chyba tylko w nocy i na drodze bez dużego ruchu.

    > Niestety to sie dzieje

    Ułatawianie dzieje się o tyle, że pozwolono sprowadzać złomy bez żadnego
    nadzoru i ograniczeń.
    I teraz nasze drogi są jakie są.