  • Data: 2013-10-18 15:12:38
    Temat: Re: Anglik i rejestracja w Polsce
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-18 14:15, Budzik pisze:

    > Zamaślakowałeś.

    No tak, zamiast argumentów ...

    > Po pierwsze nikt nie twierdzi, ze sie nie da sprawdzic.

    Hmmm, a co tak naprawdę chciałeś napisać? Ja na razie widzę tylko
    różne próby udowodniania, że sprawdzenie tego wymaga niemalże
    powołania lokalnego oddziału FBI.

    > Tylko, ze jak komus
    > to sprawdzenie zlecisz, to bedzie chciał za to kase albo przynajmniej
    > bedzie tego unikła, skoro to bedzie dla niego dodatkowy obowiazek a nie
    > bedzie w nim widział swojego interesu.

    O, kolejny pomysł. Jeżeli ci "drugostronni" są faktycznie dużo większym
    ryzykiem to szybko ubezpieczyciele się dostosują. Różne rzeczy już
    teraz sprawdzają. Adnotacje w dokumentach też są stosowane.

    > A co do wypadku i OC to juz w ogole jakas dziwna logike zastosowałes.
    > Lewostronne nie powodują wypadków?

    Nie wiesz co to jest logika, skoro taki wysnułeś wniosek. Wszystkie
    powodują wypadki, pytanie tylko na ile OC ma być wyższe dla
    "prawostronnych" - potencjalnie większe ryzyko istnieje, pytanie tylko
    jaka to jest wartość...