-
Data: 2013-10-18 16:28:33
Temat: Re: Anglik i rejestracja w Polsce
Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2013-10-18 15:40, Budzik pisze:
> Osobnik posiadający mail n...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
>
>>>> Można sprawdzić po VIN, można po adnotacjach w DR/KP.
>>>> Banalne do realizacji w momencie zawierania umowy.
>>>> A jak piszesz "po wypadku" to sumie sam wpadłeś w sidła swej
>>>> argumentacji - skoro wyda się w wypadku to trafi na w zasadzie
>>>> na każdego kto go spowodował, a jak wypadku nie powodują to po co
>>>> podwyższać OC? To naprawdę nie jest problem ze sprawdzeniem
>>>> 'stronności' pojazdu.
>>>
>>> Zamaślakowałeś.
>>
>> No tak, zamiast argumentów ...
>>
> Sa poniżej...
Nie, nie ma - nieudolnie próbujesz powtórzyć to co ja już parę
razy napisałem, próbując negować dokładnie to samo na co zwróciłem
uwagę. Jak już spróbujesz podyskutować normalnie to wrócimy do
tematu.
> Ale jak sie tnie cytaty jak Cavallino, to mozna z dowolonego
> słowa/frazy wyciągnąć dowolne wnioski.
Przykro mi - szkołę Cavallino to odwaliłeś przed chwilą:
Message-ID: <1...@b...poznan.pl>
Ja napisałem:
"
Od początku piszę, że stawka OC ma być wyższa i nie ma problemu
ze sprawdzeniem tego typu rzeczy. Kwestią dyskusyjną jest
podwyższanie stawek dla "prawokierownicowych" a priori, a nie
jak w Twoim pomyśle doliczania "domiaru" jak wypadek spowodują.
"
A Ty sobie tak:
"
>> Od początku piszę, że stawka OC ma być wyższa i nie ma problemu
>> ze sprawdzeniem tego typu rzeczy.
>
> W jaki sposób chcesz zapewnić wyższośc OC?
> Zakładając, ze firmy beda sprawdzac i obliczac specjalne składki OC to
> przeciez wyliczenie bedzie oparte na wypadkowości.
> wiec jak okaze sie ze samochody "prawe" nie powoduja wiekszej ilosci
szkód
> to wtedy też firmy mają sztucznie podnosic składki?
"
Pomijając to, na co zwróciłem uwagę, że jest dyskusyjne.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.10.13 16:29 Artur Maśląg
- 18.10.13 17:18 Cavallino
- 18.10.13 18:00 Budzik
- 18.10.13 18:18 Budzik
- 18.10.13 19:24 Cavallino
- 18.10.13 20:18 John Kołalsky
- 18.10.13 21:00 Budzik
- 18.10.13 21:20 Cavallino
- 18.10.13 22:00 Budzik
- 18.10.13 22:22 Cavallino
- 18.10.13 22:38 Budzik
- 18.10.13 22:58 Cavallino
- 18.10.13 23:15 masti
- 18.10.13 23:41 RoMan Mandziejewicz
- 19.10.13 00:24 WildS
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=