  • 11. Data: 2014-10-09 09:12:13
    Temat: Re: Andruta KitKata
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-09 08:57, K pisze:

    > ja na moto g 2nd instaluje i na karcie i wewnatrz. mam 4.4.4 bez roota.
    > ktos cie w blad musial wprowadzic.

    Przykład a takich informacja w necie będziesz miałfull:

    http://forum.xda-developers.com/xposed/modules/kitka
    t-sd-card-access-t2790992

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 12. Data: 2014-10-09 13:07:16
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-10-09 08:38, *Chris* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > A coś więcej ? bo moja AM o tym nic nie wie.

    Wiele aplikacji na KitKat np. iGO nie zadziała, jeśli będzie
    zainstalowana na karcie pamięci - być może po update ruszy i AM już to
    uwzględnia.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 13. Data: 2014-10-09 17:53:42
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-10-08 19:28, Konspirator pisze:
    > Nie ogarniam.

    Przy połączeniu mam symbol kłódki i informację: "kliknij dwukrotnie aby
    odblokować", więc żeby zakończyć połączenie, muszę kliknąć w kłódkę
    dwukrotnie. Strasznie denerwujące. Wina KitKata czy Samsunga?

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 14. Data: 2014-10-09 21:23:00
    Od: K <...@...c>

    On 09/10/2014 08:12, Chris wrote:

    > Przykład a takich informacja w necie będziesz miałfull:
    >
    > http://forum.xda-developers.com/xposed/modules/kitka
    t-sd-card-access-t2790992

    ale to dotyczy jakis wersji typu CM i XDA, ktore sobie sam instalujesz.
    ciezko, zeby firma typu samsung, lg, sony, motorola, hujwie czy jakas
    inna, sprzedawala telefony z 4.4.4 i slotem na karte z zablokowana
    mozliwoscia instalacji czy przenoszenia na nia programow.

    znasz takie przyklady?

  • 15. Data: 2014-10-09 21:28:02
    Od: K <...@...c>

    On 09/10/2014 16:53, Konspirator wrote:

    > Przy połączeniu mam symbol kłódki i informację: "kliknij dwukrotnie aby
    > odblokować", więc żeby zakończyć połączenie, muszę kliknąć w kłódkę
    > dwukrotnie. Strasznie denerwujące. Wina KitKata czy Samsunga?

    tuska.
    zle ci telefon skonfigurowal. wez moze zacznij od przeczytania
    instrukcji tego telefonu.

  • 16. Data: 2014-10-09 22:04:58
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-10-09 21:28, K pisze:
    > zle ci telefon skonfigurowal. wez moze zacznij od przeczytania
    > instrukcji tego telefonu.

    Ale co ma telefon do tego? To chyba system wrzuca tę kłódkę? No ale
    ustawiłem już sobie, żeby przycisk zasilania kończył rozmowę.
    Szukałem w sieci rozwiązania i nie ma.
    No ale okej, przejrzę.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 17. Data: 2014-10-09 22:08:46
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-10-09 21:28, K pisze:

    > tuska.
    > zle ci telefon skonfigurowal. wez moze zacznij od przeczytania
    > instrukcji tego telefonu.

    Nie ma co przeglądać. Rysunki co jest co, jakiś bełkot o normach SAR i
    tyle. Druga książeczka to gwarancja.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 18. Data: 2014-10-10 08:43:36
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-09 21:23, K pisze:

> [...]
    > inna, sprzedawala telefony z 4.4.4 i slotem na karte z zablokowana
    > mozliwoscia instalacji czy przenoszenia na nia programow.

    Większość czołowych marek tak ma blokadę w tym Samsung, Sony bo system
    jaki bierze od googla ma ustawione że nie można przenosić apek na kartę
    SD. Google tłumaczy to względami bezpieczeństwa :(

    Może to ci rozjaśni:
    http://www.spidersweb.pl/2014/06/android-4-4-kitkat-
    karta-pamieci.html

    Ci co mają odblokowane to głównie chińskie marki w tym motorola bo to
    też chińczyk :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 19. Data: 2014-10-10 11:27:23
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-10-09 13:07, Mirek Ptak wrote:
> [...]
    >
    > Wiele aplikacji na KitKat np. iGO nie zadziała, jeśli będzie
    > zainstalowana na karcie pamięci - być może po update ruszy i AM już to

    to zalezy od aplikacji.
    Domyslnie Osmand tez chce sie instalowac w pamieci wewnetrznej - ale
    mozna go zmusic by jednak polubil pamiec zewnetrzna w postaci karty SD
    (na KitCat - XperiaZ1compact)

  • 20. Data: 2014-10-10 22:40:55

    On 10/10/2014 07:43, Chris wrote:

> [...]
    karta-pamieci.html

    > Ci co mają odblokowane to głównie chińskie marki w tym motorola bo to

    to jest to samo gowno co pierwsza moto g. tyle ze z wiekszym
    wyswietlaczem i aparatem. zaprojektowane jeszcze przez motorole. mnie
    wystarczy fakt, ze jest to referencyjny telefon googla, ktory w
    pierwszej kolejnosci dostanie Andrzeja L i troche mi te wzgledy
    bezpieczenstwa nagle przestaly pasowac.