  • 21. Data: 2014-10-12 16:41:42
    Temat: Re: Andruta KitKata
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-10-09 17:53, Konspirator pisze:

    > Przy połączeniu mam symbol kłódki i informację: "kliknij dwukrotnie aby
    > odblokować", więc żeby zakończyć połączenie, muszę kliknąć w kłódkę
    > dwukrotnie. Strasznie denerwujące. Wina KitKata czy Samsunga?

    Przeczytaj instrukcję obsługi, przejrzyj dokładnie wszystkie opcje,
    szczególnie dot. ekranu blokowania. Gdzieś to jest do ustawiania,
    chociażby na ileś tam minut.

    --
    animka

  • 22. Data: 2014-10-15 08:49:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    rWed, 08 Oct 2014 19:28:54 +0200, w
    <54357459$0$12632$65785112@news.neostrada.pl>, Konspirator
    <x...@g...com> napisał(-a):

    > Nie ogarniam.
    > Na Xperii miałem jakiegoś starszego i wszystko ogarniałem.
    > A teraz, nie dość, że nowy telefon, to jeszcze z KitKatem.
    > No ale bawiłem się nim dopiero z 5 min.
    > Może ogarnę?

    Android jak Android, ale zarządzanie pamięcią to totalna porażka.
    Trzeba włożyć kartę pamięci, aby aplikację przenieść na kartę pamięci.
    A dziwne dlatego, że pamięć dodatkową ("nośnik USB"), niby ma...

    Może Android L wyprostuje te dziwactwa, chociaż podejrzewam że wątpię...

  • 23. Data: 2014-10-17 09:09:21
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 15 Oct 2014 08:49:10 +0200, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> wrote:
    > Android jak Android, ale zarządzanie pamięcią to totalna porażka.
    > Trzeba włożyć kartę pamięci, aby aplikację przenieść na =
    > kartę pamięci.

    Chodzi o to by nie przecosić, bo to ułatwienie łamania praw
    autorskich. Aplikacja ma się instalować tylko na pamięci niedostępnej
    dla usera.
    I raczej przyszłe wersję będą iść w tym kierunku.

    --
    Marek

  • 24. Data: 2014-10-17 14:59:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    <r...@k...pl> wrote:

    >Chodzi o to by nie przecosić, bo to ułatwienie łamania praw
    >autorskich. Aplikacja ma się instalować tylko na pamięci niedostępnej
    >dla usera.

    Raczej nie, bo ta pamiec jest dostepna.

    O ile rozumiem - aplikacje obce stracily prawo zapisu na karte
    pamieci.
    Za wyjatkiem zapisu do katalogu, ktorego sa wlascicielem.
    Wiec system moze "przeniesc aplikacje", a przynajmniej jej dane i np
    samsung wiekszosc aplikacji potrafi przeniesc (ale nie wszystkie).

    Wyglada to raczej na zabezpieczenie przed wirusami, tzn przed tym,
    zeby nie infekowaly danych mozliwych do przenoszenia.
    Bo aplikacja nadal moze sprawdzic czy pracuje na wlasciwym telefonie.

    >I raczej przyszłe wersję będą iść w tym kierunku.

    Na to wyglada. I powod, dla ktorego nie chce windowsa, wejdzie tez do
    Androida.

    Mozna to wylaczyc, ale trzeba miec roota.

    J.

  • 25. Data: 2014-10-17 22:50:04
    Od: user <b...@d...com>

> [...]
    > Na Xperii miałem jakiegoś starszego i wszystko ogarniałem.
    > A teraz, nie dość, że nowy telefon, to jeszcze z KitKatem.

    Problemy z wzwodem, depresja, brak samorealizacji ? mam to gówno od x
    czasu w sg4 i nie zauważam jakiś większych niedociągnięć, może lepiej
    dać żebrakowi złotówę lub posprzątać chatę,zaspokoić żonę niż z
    pierdołami pisać na grupę.

  • 26. Data: 2014-10-18 18:16:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek" a...@n...neostrada.pl

    > Chodzi o to by nie przecosić, bo to ułatwienie łamania praw autorskich.

    Gdy ,,pisarz'' tworzy aplikację -- chętnie korzysta z dorobku
    swych poprzedników, ale gdy już napisze -- broni ,,swych praw
    autorskich''.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2014-10-18 23:02:41
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 17 Oct 2014 14:59:15 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Raczej nie, bo ta pamiec jest dostepna.

    > O ile rozumiem - aplikacje obce stracily prawo zapisu na karte
    > pamieci.
    > Za wyjatkiem zapisu do katalogu, ktorego sa wlascicielem.

    ? karta jako zew. nośnik to vfat i montowana jest rw dla wszystkich,
    nie ma tu praw dostępu, każdy proces może pisać

    > Wyglada to raczej na zabezpieczenie przed wirusami, tzn przed tym,
    > zeby nie infekowaly danych mozliwych do przenoszenia.
    > Bo aplikacja nadal moze sprawdzic czy pracuje na wlasciwym
    telefonie.

    bosh... na androida nie ma wirousów "typu" PC, mogą być jedynie
    złośliwe apki, samopowielanie i kolejna infekcja tu nie zadziała.

    --
    Marek

  • 28. Data: 2014-10-19 20:44:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Oct 2014 23:02:41 +0200, Marek napisał(a):
    > On Fri, 17 Oct 2014 14:59:15 +0200, "J.F."
    >
    > ? karta jako zew. nośnik to vfat i montowana jest rw dla wszystkich,
    > nie ma tu praw dostępu, każdy proces może pisać

    Juz nie.

    > bosh... na androida nie ma wirousów "typu" PC, mogą być jedynie
    > złośliwe apki, samopowielanie i kolejna infekcja tu nie zadziała.

    A co szkodzi polaczyc oba srodowiska i rozprzestrzeniac wirusy na
    peceta przez telefony ?

    J.

  • 29. Data: 2014-10-19 21:56:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 19 Oct 2014 20:44:34 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Juz nie.

    Co nie?

    --
    Marek

  • 30. Data: 2014-10-19 23:02:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Oct 2014 21:56:07 +0200, Marek napisał(a):
    > Co nie?

    Ano nie. Nie wiem jak jest montowany, ale aplikacje juz nie potrafia
    zapisac nic na karte pamieci.
    Samsung S4 z And 4.4.2

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ge
    eksoft.extcardpatch&hl=pl