  • 31. Data: 2014-10-20 09:14:25
    Temat: Re: Andruta KitKata
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 19 Oct 2014 23:02:12 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ano nie. Nie wiem jak jest montowany, ale aplikacje juz nie potrafia
    > zapisac nic na karte pamieci.
    > Samsung S4 z And 4.4.2

    Ale to jest "blokada" na poziomie api a nie fsa, myślałem że
    sugerujesz to drugie.

    --
    Marek

  • 32. Data: 2014-10-20 14:34:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale to jest "blokada" na poziomie api a nie fsa, myślałem że
    >sugerujesz to drugie.

    Zwal jak zwal - nie da sie :-(

    Nie bardzo wiem jak rozumiec te opisy - ze niby moze byc na karcie
    zalozony odpowiedni folder i aplikacja ma do niego dostep ... ale jaki
    i jak ?

    J.

  • 33. Data: 2014-10-20 14:43:54
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 17 Oct 2014 09:09:21 +0200, w
    <a...@n...neostrada.pl>, Marek <f...@f...com>
    napisał(-a):

    > Chodzi o to by nie przecosić, bo to ułatwienie łamania praw
    > autorskich.

    Po zrootowaniu mam dostęp do apek na wewnętrznej, poza tym po co łamać prawa
    autorskie, jak apka jest w markecie do ściągnięcia? :O

    > Aplikacja ma się instalować tylko na pamięci niedostępnej
    > dla usera.
    > I raczej przyszłe wersję będą iść w tym kierunku.

    Czy telefon bez roota będzie nieużywalny.

  • 34. Data: 2014-10-20 14:49:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Marek wrote:

    > Chodzi o to by nie przecosić, bo to ułatwienie łamania praw
    > autorskich.

    a co ma miejsce instalacji do praw autorskich? Do tego licencje na
    oprogramowanie nie mają związku z prawami autorskimi

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 35. Data: 2014-10-20 14:59:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@k...pl> c...@4...com

    : Po zrootowaniu mam dostęp do apek na wewnętrznej, poza tym po co łamać prawa
    : autorskie, jak apka jest w markecie do ściągnięcia? :O

    Czy to prawda, że kody źródłowe tych aplikacji są dostępne?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 36. Data: 2014-10-20 16:08:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 20 Oct 2014 14:59:03 +0200, w <m231fi$4t0$1@node2.news.atman.pl>, "Eneuel
    Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(-a):

> [...]
    > : autorskie, jak apka jest w markecie do ściągnięcia? :O
    >
    > Czy to prawda, że kody źródłowe tych aplikacji są dostępne?

    Tylko jeżeli są w iCloudzie.

  • 37. Data: 2014-10-20 17:21:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 20 Oct 2014 14:43:54 +0200, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> wrote:
    > Po zrootowaniu mam dostęp do apek na wewnętrznej, poza tym po co =
    > łamać prawa
    > autorskie, jak apka jest w markecie do ściągnięcia? :O

    Można kupić aplikację na jednym fonie a potem przegrać ją kopiując
    pewne pliki na inne telefony nie płacąc.

    --
    Marek