  • 21. Data: 2015-10-10 17:45:34
    Temat: Re: Android tablet - jak ustawić że połaczenie wifi jest limitowane?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "trolling tone" <a...@a...org> wrote in message
    news:56193149$0$620$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale kogo ma przepraszać? Ciebie? Androida?
    > System operacyjny jest jakimś bożkiem, którego nie wolno obrażać?

    Funkcja jest tak dobrze ukryta że androidowcy z tej grupy
    o jej istnieniu nawet nie wiedzieli i zgodzili się że fajnie
    byłoby, gdyby coś takiego w Androidzie było :-))
    To jest dowód jaki to bardzo user-friendly i intuicyjny system.

  • 22. Data: 2015-10-10 18:59:44
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu sobota, 10 października 2015 13:58:41 UTC+2 użytkownik Michał Jankowski
    napisał:

    > Nie wiem, jak w 4.4, ale w 4.1 to się robi tak:
    > Ustawienia
    > Licznik danych
    > opcje -> Routery bezprzewodowe
    > Zaznaczyć odpowiednią sieć z listy sieci.
    >
    > MJ

    Dziekuje. Znalazlem. U mnie nazywa sie przenosny punkt dostepu.

  • 23. Data: 2015-10-10 19:07:40
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu sobota, 10 października 2015 17:45:41 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

> [...]
    > byłoby, gdyby coś takiego w Androidzie było :-))
    > To jest dowód jaki to bardzo user-friendly i intuicyjny system.

    Funkcja jest ukryta zgodnie z pewna logika w miejscu gdzie mozna ograniczac limity
    danych.
    Natomiast z punktu widzenia uzytkownika, powinna byc dostepna juz z poziomu
    definiowania polaczenia z danym punktem dostepowym, na tym samym poziomie co podanie
    do niego hasla.

  • 24. Data: 2015-10-10 19:51:24
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 09.10.2015 o 18:03, Pszemol pisze:
> [...]
    > megabajtów uaktualnień w tle... Jakiś nowy Andek też to ma?
    > Nie mogę tego znaleźć w swojej wersji 4.4.2... ktoś wie?

    Program 3G Watchdog

  • 25. Data: 2015-10-10 23:52:58
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał:

    > W takim wypadku nie bardzo widzę za co i kogo miałbym przepraszać? :-)

    Tępy buraku za swoją pyszałkowatość.
    "Kolejny raz: Apple 1:0 Android
    W tym wypadku nawet: Microsoft 1:0 Android, bo nawet Win 8,8.1,10 to ma. "

  • 26. Data: 2015-10-11 04:22:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <n...@o...pl> wrote in message

    > Tępy buraku [...]

    Weź może coś na nerwy, co?

  • 27. Data: 2015-10-11 10:24:44
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 11.10.2015 o 04:22, Pszemol pisze:
    > "Tomek" <n...@o...pl> wrote in message

    > Weź może coś na nerwy, co?

    Przeproś go, co Ci szkodzi? Z fanatykami religijnymi trzeba uważać,
    jeszcze wysadzi się dynamitem i zginą niewinni ludzie.

  • 28. Data: 2015-10-11 10:27:00
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 11.10.2015 o 10:24, trolling tone pisze:

    > Przeproś go, co Ci szkodzi? Z fanatykami religijnymi trzeba uważać,
    > jeszcze wysadzi się dynamitem i zginą niewinni ludzie.

    Zapomniałem: ANDROID AKBAR!

  • 29. Data: 2015-10-11 18:43:02
    Temat: SKRAJNA TROLL-locha, lampucera pszemol z ilorazem inteligencji = MINUS szescdziesiat
    Od: internet savage cleaning of the carcase <o...@e...pests.org>

    "pszemol usraelska PODINSEKTA" <p...@p...com> sulcus in message:

    > ... parszywe *LAJNO* ocenzurowano!

    wiedzmo myj pizde, *CUCHNIESZ* SKRAJNA *GLUPOTA*,

    *WYPIERDALJ* STAD TROLL-locha !!!

    *NATYCHMIAST* *WYPIERDALJ* STAD TROLL-locha !!!

    a wy *chuje* nie *trollujcie* z ta locha, bo zaliczacie sie
    jak ona do *PODINSEKTOW* !!!

    "kto w demokracji nie jest czujny, obudzi sie w dyktaturze" goethe
    "gdy bezprawie staje sie prawem, opor staje sie obowiazkiem" brecht

    god bless you Putin http://tinyurl.com/oznl5c2 prawnik w austriackim
    ministerstwie obrony komentuje

    inwazja SCIERWA http://tinyurl.com/nm2y7b7

    morde na klodke http://tinyurl.com/lsflqsb STASI 2

    taki http://tinyurl.com/pfvt6kb koniec czeka najparszywsze scierwo
    universum: usrael, angoli i neofaszystow germanskich

  • 30. Data: 2015-10-11 18:43:06
    Od: internet savage cleaning of the carcase <o...@e...pests.org>