  • 71. Data: 2015-10-18 00:20:30
    Temat: SKRAJNA TROLL-locha, lampucera pszemol z ilorazem inteligencji = MINUS osiemdziesiat
    Od: internet savage cleaning of the carcase <o...@e...pests.org>

    "pszemol usraelska PODINSEKTA" <p...@p...com> sulcus in message:

    > ... parszywe *LAJNO* do potegi *DEBILIZMY* ocenzurowano!

    wiedzmo myj pizde, *CUCHNIESZ* *GLUPOTA* jak typowa usraelska SZMATA!,

    *WYPIERDALJ* STAD TROLL-locha !!!

    *NATYCHMIAST* *WYPIERDALJ* STAD TROLL-locha !!!

    a wy *chuje* nie *trollujcie* z ta locha, bo zaliczacie sie
    jak ona do *PODINSEKTOW* !!!

    taki http://tinyurl.com/pfvt6kb koniec czeka najparszywsze scierwo
    universum: usrael, angoli i neofaszystow germanskich

  • 72. Data: 2015-10-18 00:20:33
    Od: internet savage cleaning of the carcase <o...@e...pests.org>

  • 73. Data: 2015-10-18 00:20:43
    Od: internet savage cleaning of the carcase <o...@e...pests.org>

  • 74. Data: 2015-10-18 00:20:45
    Od: internet savage cleaning of the carcase <o...@e...pests.org>

  • 75. Data: 2015-10-28 18:25:39
    Temat: Re: Android tablet - jak ustawić że połaczenie wifi jest limitowane?
    Od: W <w...@w...pl>

    Pszemol wystukał, co następuje:

    > "Michał Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message

    > Szok! W moim 4.4.2 też jest, ale tak starannie ukryte???

    A tak z ciekawości - gdzie w cudownym ios się to ustawia, bo jak na złość -
    też się nie mogę doszukać w oczywistych miejscahc ;)

    (pytam na serio, bo akurat muszę lecieć na komórkowym internecie
    udostępnianym via wifi i ios radośnie pozwala wielu aplikacjom na
    wysyłanie/pobieranie sporej ilości danych... )

  • 76. Data: 2015-10-28 23:54:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "W" <w...@w...pl> wrote in message news:XnsA530769FAC608wuathome@at.home...
    > A tak z ciekawości - gdzie w cudownym ios się to ustawia, bo jak na
    > złość -
    > też się nie mogę doszukać w oczywistych miejscahc ;)

    iOS w iPadzie sam sobie to rozpoznaje że ma internet z iPhone.
    Nawet inna ikona wtedy jest użyta na oznaczenie połaczenia wifi:
    zamiast tradycyjnego serka z ćwierćokręgów masz dwie splecione
    obrączki/elipsy.

  • 77. Data: 2015-10-29 09:30:42
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-10-28 o 23:54, Pszemol pisze:
> [...]
    > Nawet inna ikona wtedy jest użyta na oznaczenie połaczenia wifi:
    > zamiast tradycyjnego serka z ćwierćokręgów masz dwie splecione

    A gdy udostępnię z WP?

  • 78. Data: 2015-11-01 08:34:05
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 14 Oct 2015 09:40:26 -0500, Pszemol wrote:
    > Ten tablet kosztował mnie na promocji $30.

    Jabłeczna burżuazja wychodzi na zakupy. Z ,,Nie stać cię'' jako
    podstawowym argumentem w dyskusjach :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 79. Data: 2015-11-01 20:32:37
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 10 Oct 2015 07:24:58 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >Szok! W moim 4.4.2 też jest, ale tak starannie ukryte???
    >Trzeba tapnąć w trzy kropki obok licznika danych aby dostać
    >tą opcję, i na dodatek "routery bezprzewodowe" przecież
    >to niewłaściwe tłumaczenie "mobile hotspots" - lepiej

    W 4.3 mam "Hotspoty mobilne".

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?