  • 1. Data: 2015-10-07 09:41:05
    Temat: Smartphone Omna Roxy
    Od: p...@g...com

    Witam,
    Moja zona posiada chinski smartphone Omna Roxy 4,5'' oparty na Androidzie. Telefon ma
    8 GB pamieci na dane jednak w systemie sa widoczne 2 rodzaje pamieci: pamiec
    wewnetrzna 1 GB oraz pamiec telefonu o wielkosci 7 GB. Wszystkie aplikacje instaluja
    sie w pamieci wewnetrznej i po kilku miesiacach jest ona pelna, zdjecia i filmiki
    zapisywane sa w pamieci telefonu. W Ustawieniach nie da sie zmienic domyslnego
    miejsca zapisu na pamiec telefonu. Po podlaczeniu kablem USB do komputera widoczna
    jest cala dostepna pamiec 8 GB jako jeden dysk.

    W zwiazku z tym mam 2 pytania:
    1) czy jest mozliwosc instalacji latki na Androida aby w systemie byla widoczna jedna
    pamiec o wielkosci 8 GB?
    2) jaki program polecacie do fizycznego przenoszenia zainstalowanych aplikacji?

    Mam nadzieje ze wyrazilem sie w sposob jasny i zrozumialy. Z gory dziekuje za
    przeczytanie i pomocne wskazowki. Pozdrawiam.

    Piotrek

  • 2. Data: 2015-10-07 11:22:14
    Temat: Re: Smartphone Omna Roxy
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-10-07 o 09:41, p...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Mam nadzieje ze wyrazilem sie w sposob jasny i zrozumialy. Z gory dziekuje za
    przeczytanie i pomocne wskazowki. Pozdrawiam.

    Mam inny telefon, ale opcje ustawień powinny być takie same jak w
    telefonie żony. A wiec:
    1/ Ustawienia-> pamięć-> preferowana lokalizacja instalacji.
    2/Ustawienia ->aplikacje, i tu klikamy na konkretny program i z menu
    kontekstowego wybieramy opcję - przenieś do innej lokalizacji.
    3/ Klikamy na aparat foto i wybieramy ustawienia, następnie opcje
    "pamięć" i tu wybieramy lokalizację dla zrobionych fotek i nagrywanych
    filmików.

  • 3. Data: 2015-10-07 13:13:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 7 Oct 2015 11:22:14 +0200, w
    <5614e424$0$27518$65785112@news.neostrada.pl>, Trybun <i...@j...ru>
    napisał(-a):

> [...]
    > 3/ Klikamy na aparat foto i wybieramy ustawienia, następnie opcje
    > "pamięć" i tu wybieramy lokalizację dla zrobionych fotek i nagrywanych

    Zapewne u autora to nie zadziała, dopóki nie włoży karty SD.
    To pamięć telefonu u mnie zgłasza się jako Nośnik USB i nic tam nie
    przeniesiesz.
    Dopiero po włożeniu karty zadziała opcja ApptoSD.

  • 4. Data: 2015-10-09 11:05:13
    Od: p...@g...com

    Witam,
    Dziekuje wszystkim za udzielone odpowiedzi. Smartphone w Ustawieniach systemu ma
    ustawiony domyslny zapis w pamieci telefou (obszar 7 GB) a nie w pamieci wewnetrznej
    (obszar 1 GB).

    Niestety wszystkie aplikacje i aktualizacje automatycznie instaluja sie w pamieci
    wewnetrznej (1 GB). Aparat domyslnie zapisuje wszystkie zdjecia i filmy w pamieci
    telefonu

    Czy istnieje program, ktory potrafi prawidlowo rozpoznac 2 rodzaje pamieci i
    przeniesc zainstalowane aplikacje? Probowalem znanego Appmgr3 ale nie widzial pamieci
    telefonu (7 GB).

    Czy jedynym rozsadnym rozwiazaniem problemu jest dolozenie karty microSD? Z gory
    dziekuje za pomoc. Pozdrawiam.

    Piotrek

  • 5. Data: 2015-10-09 13:29:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 9 Oct 2015 02:05:13 -0700 (PDT), w
    <f...@g...c
    om>, p...@g...com
    napisał(-a):

    > Czy jedynym rozsadnym rozwiazaniem problemu jest dolozenie karty microSD? Z gory
    dziekuje za pomoc. Pozdrawiam.

    Tak, to jedyne działające.

    Są gdzieś na necie przeróbki softu, by pamięć USB widział jako kartę, ale nie
    sądzę by warto było próbować z uwagi na ew. ryzyko utrupienia telefonu.

    Kup kartę i zapomnij o problemie. Zdjęcia/filmy też będziesz mógł zapisywać
    wówczas na karcie.

  • 6. Data: 2015-10-18 09:19:20
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-10-07 o 13:13, r...@k...pl pisze:

    > Zapewne u autora to nie zadziała, dopóki nie włoży karty SD.
    > To pamięć telefonu u mnie zgłasza się jako Nośnik USB i nic tam nie
    > przeniesiesz.
    > Dopiero po włożeniu karty zadziała opcja ApptoSD.

    Widać w każdym urządzeniu jest inaczej. Np. są takie z większymi
    pamięciami wewnętrznymi w których producent dzieli ją na dwie partycje -
    "pamięć wewnętrzna" i 'karta sd". I jak najbardziej jest opcja "
    przenieś na wewnętrzną kartę sd", zainstalowanych programów. Zewnętrzna
    karta pamięci jest widoczna jako SDCard 2.

  • 7. Data: 2015-10-18 16:35:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <i...@j...ru> wrote in message
> [...]
    > "pamięć wewnętrzna" i 'karta sd". I jak najbardziej jest opcja
    > "przenieś na wewnętrzną kartę sd", zainstalowanych programów.

    Po co producent tak robi? Jakie to ma korzyści dla niego lub dla usera?

  • 8. Data: 2015-10-19 10:31:54
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-10-18 o 16:35, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <i...@j...ru> wrote in message
    >
    > Po co producent tak robi? Jakie to ma korzyści dla niego lub dla usera?

    O to należałoby zapytać samego producenta.

  • 9. Data: 2015-10-19 11:56:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 18 Oct 2015 09:35:59 -0500, w <n00akk$rbt$1@dont-email.me>, "Pszemol"
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > "Trybun" <i...@j...ru> wrote in message
    >
    > Po co producent tak robi? Jakie to ma korzyści dla niego lub dla usera?

    Że można przenosić na taką partycję programy.

  • 10. Data: 2015-10-19 14:46:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@k...pl> wrote in message

    > Że można przenosić na taką partycję programy.

    Po co dzielić... o to chodziło w pytaniu.
    Gdybyś nie dzielił nie musiałbyś nic przenosić.