  • 1. Data: 2015-10-08 15:31:08
    Temat: Zwykły telefon i hot spot
    Od: G <@bezmejla.pl>

    Czy jest jakiś zwykły telefon (bez systemu, mały ekran, klawiatura
    numeryczna) który mógłby udostępniać internet 3G jako hot spot?

  • 2. Data: 2015-10-08 16:36:19
    Temat: Re: Zwykły telefon i hot spot
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "G" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Czy jest jakiś zwykły telefon (bez systemu, mały ekran, klawiatura
    >numeryczna) który mógłby udostępniać internet 3G jako hot spot?

    A czemu zwykly telefon ?

    Bo najmniejsze Androidy nie sa duze, a hot spot maja w standardzie,
    sa tez routery z wifi - male, bez klawiatury.

    J.

  • 3. Data: 2015-10-08 17:04:29
    Od: "TymOn" <t...@w...com>

    Użytkownik "G" <@bezmejla.pl> napisał w wiadomości
    > Czy jest jakiś zwykły telefon (bez systemu, mały ekran, klawiatura
    > numeryczna) który mógłby udostępniać internet 3G jako hot spot?

    najlepiej mifi

  • 4. Data: 2015-10-08 19:32:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "G" <@bezmejla.pl> wrote in message
    > Czy jest jakiś zwykły telefon (bez systemu, mały ekran, klawiatura
    > numeryczna) który mógłby udostępniać internet 3G jako hot spot?

    Wiemy, że chcesz mieć wifi zasilane z 3G.
    Napisz czemu chcesz użyć taki telefon - chodzi o cenę?
    Czy ma to być rozwiązanie bateryjne czy właczone do sieci
    (stacjonarne)?

    Miałem Nokię Xtreme Music i na niej *płatny* program
    pod Symbiana który robił za hotspot. Ale to rozwiązanie
    było do bani, bo chciałem mieć mobilność a bateria
    w tej Nokii starczała na kilka godzin pracy - miałem
    3 baterie ze sobą, ale i tak nie było to dobre rozwiązanie.

  • 5. Data: 2015-10-09 20:01:43
    Temat: lampucera pszemol z ilorazem inteligencji = MINUS piecdziesiat
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

    usrael'ska prukwa ze SZCZYkago ze sromem w poprzek najebala kretynizmow:
    > ... pest, dreck, szambo - ocenzurowano

    typowa usrael'ska wiedzma, zbiegla z neopeerelu: http://tinyurl.com/o3n5nbg
    wypasiona na zapomogowych bonach zywnosciowych; tj. padlinie z mc.kaczka, z
    jednorazowa dotacja na srajfuna z wodostrzykiem...

    ==-->>> http://tinyurl.com/qbukev5 !!!

    --
    taki http://tinyurl.com/pfvt6kb koniec czeka najparszywsze
    scierwo universum: usrael, angoli i neofaszystow germanskich