  • 11. Data: 2015-10-10 14:50:12
    Temat: Re: Android tablet - jak ustawić że połaczenie wifi jest limitowane?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message
    news:mvb0vi$bdg$1@mx1.internetia.pl...

    > Trzy pytajniki na końcu zdania zdradzają :) Ajfoniarza, Geja, lub
    > blondynkę :)

    Dwie emotki w jednym zdaniu zdradzają Ajfoniarza, Geja czy blondynkę?

  • 12. Data: 2015-10-10 16:04:58
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał:

    > Szok! W moim 4.4.2 też jest, ale tak starannie ukryte???

    Czy tylko ja mam takie wrażenie, że pora na przeprosiny?

  • 13. Data: 2015-10-10 16:25:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <n...@o...pl> wrote in message

    > Czy tylko ja mam takie wrażenie, że pora na przeprosiny?

    Wiedziałeś o istnieniu tej funkcji Androida?

  • 14. Data: 2015-10-10 16:36:43
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2015-10-10 o 16:25, Pszemol pisze:
    > "Tomek" <n...@o...pl> wrote in message

    > Wiedziałeś o istnieniu tej funkcji Androida?

    http://lmgtfy.com/?q=wifi+metered+connection+android

    MJ

  • 15. Data: 2015-10-10 16:45:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > http://lmgtfy.com/?q=wifi+metered+connection+android

    Nie googlałem, to fakt... uderzyłem na grupę bo jesteście
    dla mnie zbiorem ekspertów, "first responders" do każdego
    smartfonowego i tabletowego emergency :-)

  • 16. Data: 2015-10-10 16:52:42
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-10-10 o 16:45, Pszemol pisze:

    > Nie googlałem,

    Gej blondyn z Ajfonem :D

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 17. Data: 2015-10-10 16:55:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Gej blondyn z Ajfonem :D

    Tak mocno pragniesz tych gejów że wszędzie ich widzisz?

  • 18. Data: 2015-10-10 17:23:20
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał:

    > Wiedziałeś o istnieniu tej funkcji Androida?

    To nie jest istotą Twojego problemu. Problemem jest to, że ja nie płakałem,
    że takiej funkcji nie ma i nie stawiałem innego systemu wyżej. Przeprosisz
    czy będziesz dalej błaznował?

  • 19. Data: 2015-10-10 17:39:56
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 10.10.2015 o 17:23, Tomek pisze:

    > To nie jest istotą Twojego problemu. Problemem jest to, że ja nie
    > płakałem, że takiej funkcji nie ma i nie stawiałem innego systemu wyżej.
    > Przeprosisz czy będziesz dalej błaznował?

    Ale kogo ma przepraszać? Ciebie? Androida? System operacyjny jest jakimś
    bożkiem, którego nie wolno obrażać?

  • 20. Data: 2015-10-10 17:44:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <n...@o...pl> wrote in message

    > To nie jest istotą Twojego problemu. Problemem jest to, że ja nie
    > płakałem, że takiej funkcji nie ma i nie stawiałem innego systemu wyżej.
    > Przeprosisz czy będziesz dalej błaznował?

    Wyższość Windows i Max OSX dalej jest wyraźna i oczywista dla
    wszystkich: funkcja ta jest dostępna w intuicyjnym miejscu, przy
    ustawianiu połączenia i wpisywaniu hasła do wifi - a nie, jak
    w zdecydowanie gorszym Androidzie, ukryta gdzieś w nielogicznym
    miejscu i na dodatek błędnie, myląco przetłumaczona...
    W takim wypadku nie bardzo widzę za co i kogo miałbym przepraszać? :-)