eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmAndroid tablet - jak ustawić że połaczenie wifi jest limitowane?Re: Android tablet - jak ustawić że połaczenie wifi jest limitowane?
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android tablet - jak ustawić że połaczenie wifi jest limitowane?
    Date: Tue, 13 Oct 2015 06:58:39 -0500

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:561c77d3$0$8367$65785112@news.neostrada.pl...

    > To weź chłopie logicznie mi wytłumacz dlaczego po aktualizacji
    > iosa muszę odrzucać teraz rozmowy przyciskiem POWER?

    Ja zawsze tak robię - przez materiał spodni, bez wyciągania
    z kieszeni. Bo wiem że jak taki czy taki dzwonek to dzwoni
    ten, tamten lub ktoś nie w kontaktach, nie muszę patrzeć
    na ekran. A Ty jak chciałbyś LEPIEJ odrzucać połączenie?

    > Wiem... Przyzwyczaję się taka nowa logika systemu...

    Jaka nowa?
    Ja tak odrzucam w wersji 6.3.1 na 5-letnim iPhone 4.
    Najbardziej ergonomiczny i uniewersalny sposób.

    > Ty też się przyzwyczaisz do Androida. Dasz radę :-)

    Powiedz mi, chcę połączyć się z hotspotem na moim
    smartfonie, który akurat jest w roamingu międzynarodowym,
    i płacę za każdy megabajt jak za złoto - łączę się z tableta
    z Androidem - jak ustawię ten "metered wifi" w Andku?
    Wyobraź sobie to w praktyce...
    Najpierw się połączę z hotspotem. Tablet natychmiast
    zobaczy połączenie, zacznie zaciągać megabajty jednocześnie
    z 5 aplikacji, w czasie gdy ja mozolnie wyklikam do menu
    Data usage -> Options -> Mobile routers -> znajdę tam
    ten hotspot minie pewnie 20 sekund i kosztować mnie
    to będzie z roamingu pewnie 30 dolarów - nie, dziękuję.
    Wolę to zrobić logiczniej - podczas wpisywania hasła do
    tego wifi, już na etapie PIERWSZEGO POŁĄCZENIA SIĘ
    system WIE ŻE TO TYP METERED i nie zaczyna zasysać
    megabajtów jak wariat. Rozumiesz różnicę ?

    > Pacz Pan. Miałem to samo jak dostałem ajfona do ręki.
    > Normalnie masakra jakaś. Gdzie jest "Cofnij"? ...
    > Po co te durne rejestracje? Znowu jakieś nowe hasła do zapamiętania.
    > Ja chcę po prostu zadzwonić!. Co za dureń wymyślił kartę nano i
    > niekompatybilną ładowarkę. Co to ma być? :-)

    W googlu też się rejestrujesz.

    > PS. Dlaczego Pou jest płatny? :-)

    Pou?