eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmAndroid tablet - jak ustawić że połaczenie wifi jest limitowane?Re: Android tablet - jak ustawić że połaczenie wifi jest limitowane?
  • Data: 2015-10-13 22:19:39
    Temat: Re: Android tablet - jak ustawić że połaczenie wifi jest limitowane?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-13 o 21:48, Pszemol pisze:
    > Sorki, ale w japońskich autach wyłącznik wycieraczej jest
    > z prawej strony, w amerykańskich z lewej - przyzwyczaj się
    > do różnic: w telefonach Appla zrzucasz przychodzącą tym
    > guzikiem a w telefonach innych producentów innym.

    Jaja sobie robisz czy nie rozumiesz słowa pisanego. Sam brnąłeś w to
    porównanie a teraz chcesz dyskutować o różnicach lewstronnych i
    prawostronnych aut?

    Możliwość odrzucenia połączenia była ale ją zlikwidowano po aktualizacji
    systemu.
    Miałem wybór a teraz go nie mam.

    > Zastanów się, z jakimi konsekwencjami...

    Takimi że czegoś nie będę mógł kupić? Przeżyję :-)

    > O czym Ty piszesz? Ja nie płaciłem 700zł - za co ta kwota?

    Myślałem że Ci utkwiła ta suma w pamięci gdyż jest to rzeczywista
    wartość sprzętu za którą udało się mi go kupić :-)

    > Nie mam zamiaru googlem odszyfrowywać Twoich zagadek.

    Twoja strata :-)
    Albo nie. Jest taka gra. Ta gra na androida jest darmowa a na ajfona
    płatna i trzeba się zalogować przejść procedury płatności blebleble :-)

    > Piszesz, że jak się hasło zapomni to trzeba parę stówek w serwisie
    > wybulić - ten link to dowód,

    Jak się podało błędny login (meil nieistniejący) przy aktywacji to się
    buli. Przy oddawaniu do serwisu/sprzedawaniu (zdenerwowany byłem bo
    popsuł się dotyk) deaktywowałem potwora i raz mi się zdarzyło źle wpisać
    login.

    Miałem telefon zarejestrowany na konto do którego nie miałem dostępu.

    Tak mam dwie lewe ręce ale sobie poradziłem za darmo.

    Przestrzegam teraz wszystkich żeby bardziej uważali niż w innych
    telefonach :-)

    > Czy Ty chodziłeś do szkoły specjalnej?

    A jednak nie wytrzymałeś :-)

    PS. Właśnie zaktualizowałem ajfona. Zrobiłem to z desperacji bo skype
    nie chciało trzymać ustawień głośności powiadomień. Co ustawiłem to nie
    dzwoniło.
    Jutro sprawdzę czy się naprawiło.
    Po drodze musiałem podać hasła i odpowiedzieć masę nachalnych pytać o
    włączenie funkcjonalności które mi nie są potrzebne.
    Uff... Może teraz będzie działał :-)