eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmAndroid tablet - jak ustawić że połaczenie wifi jest limitowane?Re: Android tablet - jak ustawić że połaczenie wifi jest limitowane?
  • Data: 2015-10-13 17:45:36
    Temat: Re: Android tablet - jak ustawić że połaczenie wifi jest limitowane?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:561d1853$0$697$65785112@news.neostrada.pl...

    > Chciałbym mieć wybór jak to zrobić.
    > Przed aktualizacją był przycisk na ekranie.
    > Z tego co piszesz można było też przez "Power".
    > Komu to przeszkadzało. Jakiś regres? :-)

    Czy jak kupujesz samochód to też chciałbyś aby
    producent dał Ci 4 różne sposoby włączania
    spryskiwaczy w wycieraczkach? :-)

    > Nie jestem aż tak biegły ale jest jakoś łatwiej, szybciej.
    > Chyba tylko trzeba wpisać cokolwiek i działa.
    > Wiem... to dla mojego dobra. Nie mam wyboru :-)

    Co to znaczy "wpisać cokolwiek"?
    Może jeśli sam wiesz, że nie jestes biegły to się nie wypowiadaj i nie
    oceniaj, co?

    > Pou :-)

    Pytam bo nie wiem co tam miało być... nie dopisałeś czegoś?

    > PS. Jak się to hasło w ajfonie zapomni to trzeba parę stówek
    > zapłacić w serwisie
    > Psipadek? :-)

    I słusznie, za fujarstwo trzeba płacić! :-)
    Patrz: https://support.apple.com/pl-pl/HT5787