eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmAndroid tablet - jak ustawić że połaczenie wifi jest limitowane?Re: Android tablet - jak ustawić że połaczenie wifi jest limitowane?
  • Data: 2015-10-14 08:50:19
    Temat: Re: Android tablet - jak ustawić że połaczenie wifi jest limitowane?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-13 o 23:44, Pszemol pisze:
    > No ale o co masz do mnie pretensje?

    Kto tu ma pretensje? Przeczytaj swoje posty.
    Sprowadzam Ciebie tylko na ziemię. :-)

    > Brak backup.restore to druga.
    > Brak maila trzecia.
    > Brak własnych lokalizacji na mapach czwarta.
    > Brak synchronizacji z Chrome na desktopie piąta.
    > I tak dalej...

    Bo widzisz ludzie mają różne potrzeby.
    A osoba która go używa nigdy nie dostrzeże braku tego co napisałeś :-)

    > Zdejmowałeś wtedy zdaje się SIMLocka a nie hasło do apple.id.

    Z hasłem sobie poradziłem za darmo

    > Raczej Twoja strata - chciałeś coś napisać, ale Ci nie wyszło.

    Napisałem Ci co ludziom może przeszkadzać, w czym się różni ioes od
    androida... za co dodatkowo muszą płacić choć mieli do tej pory za darmo
    Inna filozofia
    Przyjmij do wiadomości i nie rzucaj się jak piskorz na inną filozofię
    Androida.

    > Czyli kłamiesz, że trzeba płacić, bo sam poradziłeś sobie za darmo.
    > Oj, nieładnie.

    Bo się jeszcze okazało że hasło też było inne.
    Udało się. Nie zmienia to faktu że bulisz w serwisie mimo że nie
    ukradłeś. Nie wiedziałeś o tym?

    > Bolesne jest czytanie o tym jak taki prosty i przyjazny produkt
    > daje Ci tyle trudności... Znowu pewnie udajesz ofiarę losu...

    A kto tu lamentował że opcja w Adroidzie nie jet dostępna a jak się
    okazało że jest to płakał że w innym miejscu niż mu się wydawało.