eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmAndroid tablet - jak ustawić że połaczenie wifi jest limitowane?Re: Android tablet - jak ustawić że połaczenie wifi jest limitowane?
  • Data: 2015-10-13 20:51:01
    Temat: Re: Android tablet - jak ustawić że połaczenie wifi jest limitowane?
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol wrote:

    > "z" <...@...pl> wrote in message

    > Czy jak kupujesz samochód to też chciałbyś aby
    > producent dał Ci 4 różne sposoby włączania
    > spryskiwaczy w wycieraczkach? :-)

    tak. wybrałbym ten, który dla mnie jest wygodny. Nie dla producenta

    > Co to znaczy "wpisać cokolwiek"?
    > Może jeśli sam wiesz, że nie jestes biegły to się nie wypowiadaj i nie
    > oceniaj, co?

    może nie jest biegły ale w przeciwieństwie do Ciebie coś wie. Tak można
    uzywać telefonu z androidem bez logowania się kontem googlowym

    > Pytam bo nie wiem co tam miało być... nie dopisałeś czegoś?

    > I słusznie, za fujarstwo trzeba płacić! :-)
    > Patrz: https://support.apple.com/pl-pl/HT5787

    "W przypadku trwałej utraty klucza odzyskiwania lub dostępu do zaufanego
    urządzenia nie można wyzerować hasła." :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?