eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmAndroid tablet - jak ustawić że połaczenie wifi jest limitowane?Re: Android tablet - jak ustawić że połaczenie wifi jest limitowane?
    Subject: Re: Android tablet - jak ustawić że połaczenie wifi jest limitowane?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: z <...@...pl>
    Date: Tue, 13 Oct 2015 05:17:37 +0200

    W dniu 2015-10-13 o 04:29, Pszemol pisze:
    > Masz rację, oczekuję że znajdę potrzebne rzeczy tam
    > gdzie ich logicznie oczekuję - i że cecha charakteryzująca
    > konkretne połączenie wifi będzie dostępna w czasie
    > konfiguracji tego połączenia, a nie gdzieś w zupełnie
    > z dupy miejscu i na dodatek myląco przetłumaczona :-)

    To weź chłopie logicznie mi wytłumacz dlaczego po aktualizacji iosa
    muszę odrzucać teraz rozmowy przyciskiem POWER?

    Wiem... Przyzwyczaję się taka nowa logika systemu...

    Ty też się przyzwyczaisz do Androida. Dasz radę :-)

    > Bo masz Androidowe podejście - oczekujesz że użytkownik
    > będzie dniami i nocami "rozczajał system", i się obeznajmniał
    > z nim ucząc się na pamięć gdzie jest nielogiczne miejsce
    > gdzie ktoś ukrył jakąś funkcję... a potem jeszcze szukał w googlach
    > i pytał na forach jak jej użyć :-)

    Pacz Pan. Miałem to samo jak dostałem ajfona do ręki.
    Normalnie masakra jakaś. Gdzie jest "Cofnij"? ...
    Po co te durne rejestracje? Znowu jakieś nowe hasła do zapamiętania.
    Ja chcę po prostu zadzwonić!. Co za dureń wymyślił kartę nano i
    niekompatybilną ładowarkę. Co to ma być? :-)

    PS. Dlaczego Pou jest płatny? :-)