    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android - nie wszystko zloto co sie swieci
    Date: Thu, 31 Mar 2011 13:09:15 +0200

    > Android to jednak odmiana linuxa (kto zrootowal system i przejzal pliki
    > konfiguracyjne tego systemu - ten nie ma najmniejszej watpliwosci o
    > tym). Android powoli zdobywa rowniez swiat dotad stworzony przez iPoda -
    > czyli swiat tabletow (juz teraz Galaxy jest z procesorem dwukorowym, a
    > motorola zapowiada jeszcze w tym roku procesor 4-ro korowy w tablecie -
    > z androidem na pokladzie oczywiscie)

    Dzieki za obszerne info, przetestuje czesc nieznanych mi wczesniej
    aplikacji.
    Wrzucenie linka tutaj mialo byc przeciwwaga dla "plucia" na iOS.
    Zarowno zarzuty z artykulu jak i Twoje patenty na usprawnienie pracy
    pod Androidem pokazuja, ze daleko temu systemowi do doskonalosci.
    Dla mnie na chwile obecna jest to najsensowniejszy obecnie wybor,
    no chyba, ze znowu doswiadcze jakichs atrakcji to sprzedam SGS i wroce
    do ziemniaka - Nokii 5800. Brzydki, kinetic scrolling przypomina
    kolo rowerowe z wlozonym kijem w szprychy, ale wszystkie funkcje
    telefoniczne sa ergonomicznie rozwiazane, nawigacja gratis i bateria
    trzyma wiecznosc w porownaniu do androidowej konkurencji (fakt, czesiowo
    wynika to paskudnych aplikacji, ktore nie zachecaja do korzystania)