  • Data: 2010-12-08 17:26:53
    Temat: Re: Android - jak przywrócić polską czcionkę?
    Od: ALEX <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu Śr 8 12 2010 18:05, Marek pisze:

    > To, że taką funkcję mają niektóre telefony zostawmy (tak na marginesie,
    > za bardzo uogólniłeś - niektóre Nokie tak mają).

    Owszem s60 v1 i v2. v5 już ma znowu. Z niesymbianowych nie spotkałem nie
    potrafiącej usuwać PL-literek. Sporo tych "niektórych Nokii".

    Zdumiał mnie tekst
    > Animki o tym, że Orange takie rzeczy robi z SMSami. Czyli co, Animka jak
    > zwykle coś palnęła?

    SMS z PL-literkami, powyżej 70 znaków jest liczony podwójnie lub
    potrójnie. Wierzysz że op (obojętnie który) zrezygnuje z kasy,
    przekoduje na polskawy i policzy pojedyńczo? Prędzej w kosmitów uwierzę
    niż w dobre serce opa.
    BTW myślisz że dlaczego animka ma tu swój fanklub? Zresztą nie tylko tu :-)

    --
    ALEX CloneTrooper
    Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.