  • Data: 2010-12-08 21:42:20
    Temat: Re: Android - jak przywrócić polską czcionkę?
    Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-08 21:08, ALEX pisze:

    > To że *piszesz* z PL-literkami, nie oznacza że z nimi *wyślesz*. W Nokii
    > to bardziej pokręcone niż myślisz.

    Oj, wiesz co miałem na myśli. W Nokiach masz opcję SMS "kodowanie
    znaków". Jeśli jest "uproszczona obsługa" to znaki są transkodowane z
    UTF-8 na ASCII. To miałem na myśli - tak dla doprecyzowania.

    > 70+70+20=160. 1 SMS z PL-literkami, przez opa liczony jako 3. I za 3
    > pobierana opłata.

    A to mnie zaskoczyłeś. Właśnie chciałem to sprawdzić lecz system
    billingowy nie działa natychmiast. Zauważyłem jeszcze coś ciekawszego.
    Wpisywałem SMS z polskimi znakami. Informacja była xx/70, Wpisałem znak
    70 i otrzymałem 70/134 (2 SMS) zamiast 70/140. Wysłałem więc 136 znaków
    (3 SMS). Zobaczymy czy to faktycznie tyle SMSów co telefon pokazał.

    > Liczysz na wizytę Alfa? ;-)

    Nie, Animki :-D