  • Data: 2010-12-11 08:41:33
    Temat: Re: Android - jak przywrócić polską czcionkę?
    Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-11 07:40, ALEX pisze:

    > Nie wysyła i nie odbiera, bo nieobługuje :-)

    Tak też podejrzewałem, że jakiś spisek musi być w Twoich słowach :-)
    Swoją drogą ktoś doradził mi iPhona 4 we wcześniejszych dyskusjach. Gdy
    powiedziałem, że boję sie tej marki z uwagi na to, że w jakimś jego
    modelu (nie znałem indeksu tego modelu) były spektakularne braki typu
    niemożność wysłania MMS. Wywołałem zaskoczenie i sugestie, że to pewnie
    zabytkowy model był. :-0

    Dzięki za pogawędkę i utwierdzenie, że jednak nie miałem halucynacji co
    do iPhona. ;-)