  • Data: 2010-12-08 19:38:30
    Temat: Re: Android - jak przywrócić polską czcionkę?
    Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-08 18:26, ALEX pisze:
    > Owszem s60 v1 i v2. v5 już ma znowu. Z niesymbianowych nie spotkałem nie
    > potrafiącej usuwać PL-literek. Sporo tych "niektórych Nokii".

    Statystyk nie prowadzę więc nie wiem ile ich jest. Jednakże prawie
    zawsze miałem jakąś Nokię i pamiętam, że czasem pisałem bez słownika aby
    uniknąć polszczyzny.

    > SMS z PL-literkami, powyżej 70 znaków jest liczony podwójnie lub
    > potrójnie.

    Potrójnie nawet? Jak to?

    > Wierzysz że op (obojętnie który) zrezygnuje z kasy,
    > przekoduje na polskawy i policzy pojedyńczo? Prędzej w kosmitów uwierzę
    > niż w dobre serce opa.

    Ja już nawet garaż dla kosmitów pobudowałem a Ty mnie na ziemię
    sprowadzasz :-D

    > BTW myślisz że dlaczego animka ma tu swój fanklub? Zresztą nie tylko tu :-)

    Hmmm... faktem jest, że miałem z nią okazję wdać się w dyskusje, których
    przebieg zdumiał mnie. Początkowo sądziłem, że to ja mam jakiś feler w
    przekazywaniu informacji. Skoro jednak fanklub tej osoby istnieje, to
    chyba stanę się kolejnym jego członkiem ;-)