    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android i 64-bitowy processor
    Date: Wed, 20 Aug 2014 19:05:51 +0000 (UTC)

    Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:
> [...]
    edorobki-w-androidzie-odcinek-1-wy-adowana-do-zera-b
    ateria

    > Nie prawach, specjalisto, a w I prawie. O prądach schodzących się w
    > węźle.

    Tak tak, przecież mowie ze watek pamietam.

    > Masz jednak potężne dziury w podstawach.

    Ciesze sie :-))

    > Tak, tak. iElektronika.

    Czyzbys dalej nie rozumial ze ladowarka moze dac wiecej pradu niz telefon
    potrzebuje do pracy i do ladowania razem wziete?

    Myslisz ze sam uklad ladujacy baterie nie ma ograniczenia pradowego i
    wpuscilby w baterię i 50A jak mu ladowarka na to pozwoli? No to sie
    mylisz..

    Uklad ladujacy baterie ma swoje ograniczenie pradowe, wiec wystarczy ze
    ladowarka moze dostarczyc ta ilosc pradu plus to co potrzebuje telefon do
    pracy i wtedy czas ladowania nie bedzie wcale wydluzony faktem ze telefon
    jest wlaczony w czasie ladowania.

    Ale Ty sobie mozesz liczyc te swoje Kirchofy dowoli przy swoim zalozeniu ze
    ladowarka nie da tyle pradu ile trzeba tylko mniej...

    > Z zabawnego stajesz się znowu żałosny, więc EOT jak dla mnie. Dokarmianie
    > ma u mnie sens wyłącznie rozrywkowy.

    I dlatego próbujesz mi utrudniać odpowiedź przekierowujac watek na pl.test?
    Nie ze mna te numery, Bruner....