  • Data: 2014-08-20 12:59:26
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 19 Aug 2014 12:59:33 -0500, Pszemol wrote:
> [...]
    edorobki-w-androidzie-odcinek-1-wy-adowana-do-zera-b
    ateria

    > Wątek pamiętałem, nawet pamiętałem też że już wyjaśniałem Ci
    > gdzie robiłeś błędne założenie o tych prawach K.

    Nie prawach, specjalisto, a w I prawie. O prądach schodzących się w
    węźle. Masz jednak potężne dziury w podstawach.

    > Ale do Ciebie nie dociera. Ale widać wszystko w archiwum, nawet Twoją
    > pomyłkę.

    Tak, tak. iElektronika.

    Z zabawnego stajesz się znowu żałosny, więc EOT jak dla mnie. Dokarmianie
    ma u mnie sens wyłącznie rozrywkowy.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns