  • Data: 2014-08-24 20:32:43
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No chciałeś aby w którymś z systemów pojawiła się opcja blokowania
    > wyrzucania tych aplikacji - tymczasem mamy tu sytuację, że ktoś po
    > prostu dorobił taką funkcję a nie pojawiła się ona w systemach "firmowo"...
    >
    > Nie każdy ma ochotę zrootować swoją słuchawkę czy jailbreak iPhone
    > bo wtedy te urządzenia pozbawione są przeważnie domyślnych
    > zabezpieczeń na których bazują programiści tworzący inne aplikacje.

    Heh, Pszemol a skad wniasek ze jestem ambasadorem Googla na ta grupe? ;]
    Szukam wygodnych, spelniajacych MOJE oczekiwania rozwiazan a przy okazji
    dziele sie z nimi na grupie, moze sie komus przydadza. Gdybym mial
    rozwiazywac np wszystkie problemy swiata np. mr.misia (pozdrawiam ;]) z
    jego Sony lub kilku innych osob to juz dawno bym wylysial a tego
    stanowczo chce uniknac.
    Podobnie bylo ze starym TX na PalmOS, znalazlem potrzebne mi aplikacje i
    hacki systemowe, ktore spwodowaly ze to urzadzonko bylo idealnie
    skonfigurowane wg moich potrzeb.
    Teraz wlasciwie to samo moge powiedziec o SGS2.