  • Data: 2014-08-23 23:42:42
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "ALEX Alpha MR" <k...@s...us> wrote in message
    news:53f9044b$0$3063$65785112@news.neostrada.pl...

    > A po co miałbyś być pytany? Aplikacja nie miała jakichkolwiek uprawnień i
    > o wszystko musiała prosić użytkownika. I nie przypominam sobie aplikacji
    > która miałaby uprawnienia do jakichś istotnych funkcji, typu
    > właczanie/wyłaczanie transmisji danych, wi-fi, sms, itd NA STAŁE. Dla
    > naprzykładu przęglądarka KAŻDORAZOWO prosiła o włączenie transmisji
    > danych/wi-fi.

    Tragedia! Ale pamiętam - było tak jak mówisz w mojej Xperia Music.
    Strasznie to upierdliwe, ale chyba można było ustawić "nie pytaj więcej".
    Co się sprowadza mniej więcej do tego samego zezwolenia w czasie instalacji.

    > Poza tym Symbian był oparty na zaufaniu do producenta i to działało.

    Pod warunkiem, że jedynym producentem aplikacji była zaufana firma.
    A to ogranicza bardzo wachlarz dorstępnych aplikacji, nie?

    > ATSD Jeżeli moja piękniejsza połowa potrafi używać Symbian Belle i MeeGo
    > Harmattan to nie jest to aż takie trudne. Raczej piaru Nokii zabrakło.

    I jak się jej podoba że masz ją za idiotkę?