  • Data: 2023-07-26 07:13:38
    Temat: Re: Amerykańskie gniazdo natynkowe
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .07.2023 o 20:35 Jarosław" Sokołowski" <j...@l...waw.pl> pisze:

    > Nie wiem kto ten Zenek, nie wiem co proponował i chyba nie chcę wiedzieć.

    A podobno masz "zwyczaj dokładnego czytania".
    To jeszcze raz, bo widać czytasz, ale nic z tego to przeczytałeś nie
    rozumiesz.
    Dałem linka pod postem Zenka bo proponował wymianę wtyczki, widocznie jest
    nieświadomy, że istnieją wtyczki zintegrowane z zasilaczem.
    Ty w odpowiedzi na mojego posta dałeś linka do zasilacza, w którym bez
    problemu da się wymienić wtyczkę.

    > Zakładam jednak, że jeśli ktoś chce coś pokazać Zenkowi, to do Zenka
    > wysyła mail. Usenet nie do tego służy, służy do czego innego. Skoro więc
    > ktoś chwali się tu swoimi linkami, to...

    Dokładnie to zrobiłem, odpowiedziałem Zenkowi na jego posta.
    To nie był post do Arnolda ani do Ciebie. Sprawdziłem jeszcze raz, post
    jest poprawny, jest na górze autor (Zenek Kapelinder
    <4...@g...com>) i cytat do którego się odniosłem ("Wtyczki sobie
    kup i zamień.").
    Jak mogłeś tego nie widzieć, skoro "masz zwyczaj dokładnego czytania"?

    > Nie wiem czy wszyscy wiedzą, ale jeśli ktoś nie wiedział, to się
    > dowiedział.

    No i super, wstawiaj sobie tyle linków ile chcesz, tylko w odpowiednim
    miejscu w dyskusji.

    TG