  • Data: 2023-07-26 02:22:40
    Temat: Re: Amerykańskie gniazdo natynkowe
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org> wrote:

    > To takie dziwne na pme? :)

    To w ogóle nie jest dziwne, nawet w życiu realnym. Czasem mam w głowie
    jakąś myśl i łapię się na tym, że nie mam pojęcia, skąd się wzięła. Jak
    sobie prześledzę ciąg skojarzeń wstecz to okazuje się, że faktycznie ta
    myśl była skutkiem jakiejś innej myśli, która była skutkiem jeszcze innej
    myśli, itd.

    --
    Siedzą dwie muchy przy gównie. Jedna pierdnęła, na to druga :
    - No wiesz, przy jedzeniu!!!