  • Data: 2023-07-25 14:32:09
    Temat: Re: Amerykańskie gniazdo natynkowe
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Krystek napisał:

    > O, to teraz już wiem, dlaczego moich postów z innej sieci - od operatora
    > LAN w mieście i okolicy (koba.pl) serwer news ICM-u nie chciał
    > przyjmować. Z sieci VECTRA korzystam akurat u rodziców. Ale w sumie
    > Chmurka Gof-iego to dla mnie wybawienie, bo nie chce mi się już
    > żonglować serwerami.

    Na stronie WWW piszą, że otwarty dla całego PL. Ale to nieprawda. Piszą,
    też żeby pisać, gdy nie wpuszcza kogoś z PL. No to napisałem. Olali mnie
    całkiem. Piszą też, że 2023.01.10...12 było "Upgrade systemu, przebudowa
    history/overview", w co trudno mi uwierzyć, bo historia niektórych grup
    kończy się kilka lat temu (a nie są to martwe grupy). Admin chyba wciąż
    zajęty jest słuchaniem Radia Maryja, na nic innego nie ma czasu.

    --
    Jarek