-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: PeJot <P...@0...pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Re: Alternatywa dla malowania proszkiem
Date: Mon, 18 Jan 2010 08:41:29 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 22
Message-ID: <hj13ba$jg8$1@inews.gazeta.pl>
References: <hisfr4$iqe$1@news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: red.zelmer.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1263800490 19976 62.29.176.18 (18 Jan 2010 07:41:30 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Jan 2010 07:41:30 +0000 (UTC)
X-User: hary736
In-Reply-To: <hisfr4$iqe$1@news.interia.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.5) Gecko/20091204
Thunderbird/3.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:25916
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-01-16 15:10, Zygmunt M. Zarzecki pisze:
> Elementy malowane proszkowo wygrzewa się w temperaturze ok. 200 stopni.
> Niestety to co chcę pomalować nie wytrzyma tak wysokiej temperatury.
> Czy jest jakaś technologia, która pozwala nanieść farbę na szorstki (po
> piaskowaniu) element? Jakaś farba żywiczna czy coś?
> Wiem, że można utwardzać farbę promieniami UV, ale w mojej okolicy
> (Kraków) nikt tego nie robi albo nie mogę znaleźć. Powierzchnia do
> malowania kilku nart nie jest metalowa, więc malowanie proszkiem odpada.
> Tradycyjne malowanie mnie nie interesuje, bo proces ten trwałby zbyt
> długo, potrzebowałbym z 10 warstw i koszty byłyby olbrzymie.
>
> Do pomalowania mam ... narty, oczywiście górna część, na czarno.
> :>
Miałem malować proszkiem amortyzator. Odstraszyły mnie trochę cena i
bardziej terminy. Koniec końców stanęło na *wałku*.
--
P. Jankisz
O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
tylu idiotów" Stanisław Lem
Następne wpisy z tego wątku
- 18.01.10 12:51 Zygmunt M. Zarzecki
- 18.01.10 12:56 PeJot
- 18.01.10 12:59 PeJot
- 18.01.10 13:07 Zygmunt M. Zarzecki
- 02.02.10 14:06 Jeffrey
- 02.02.10 14:08 Jeffrey
- 02.02.10 16:37 Zygmunt M. Zarzecki
- 02.02.10 19:55 Jeffrey
- 02.02.10 21:14 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Rodzaj przekładni planetarnej z
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
- Test samoodkręcania nakrętek
- Budowlańcy pomóżcie
- wyciskanie/odlewanie hdpe. Co ma sens?
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=