  • Data: 2011-08-28 10:50:06
    Temat: Re: Alternatywa dla gimpa pod windows?
    Od: Kosu <6...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-08-28 12:13, maniooo (z domu) wrote:
    > Poczekaj do końca roku, możliwe, że w końcu Ci się uda :-) :
    > http://www.dobreprogramy.pl/GIMP-2.7.3-wydany-2.8-co
    raz-blizej,Aktualnosc,27346.html

    Program graficzny powinien być jak ramka monitora: prosty, stonowany
    kolorystycznie (najlepiej skala szarości) i z prymitywnymi grafikami na
    przyciskach.

    GIMP wygląda, jakby był tworzony nie przez target (grafików) tylko przez
    informatyków (gadżeciarzy). Szef projektu mówi "zróbmy zajebiste ikony,
    bo nasz program musi być dziełem sztuki!". Interfejs optycznie konkuruje
    ze zdjęciem. Nie jest ramką.

    Oczywiście część winy może być po mojej stronie. Jestem "niedzielnym"
    użytkownikiem, nie znam wszystkich funkcji. Patrząc na menu czy toolbar
    muszę się czasem zastanowić w co kliknąć. To zastanawianie nie jest w
    GIMPie przyjemne. Jeśli ktoś leci na skrótach klawiszowych, to
    rzeczywiście boli go to mniej.

    Photoshop 6 - mój pierwszy (2000):
    http://www.fmjassoc.com/Wine-Images/PhotoShop-6.png

    GIMP 2.6 (2011):