eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaAllegro. Mroczek - Książka o fotografowaniu - kultowe wyd. IIRe: Allegro. Mroczek - Książka o fotografowaniu - kultowe wyd. II
  • Data: 2009-05-15 19:21:44
    Temat: Re: Allegro. Mroczek - Książka o fotografowaniu - kultowe wyd. II
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał w wiadomości
    news:gukdt5$b5o$1@inews.gazeta.pl...
    > On 2009-05-15 20:16:17 +0200, "Marcin Wasilewski"
    > <j...@a...pewnie.je.st> said:

    > A jest lepsze? Merytorycznie.

    Jest trochę inna, na pewno nie gorsza.

    > Bo skoro jest tylko nie gorsze, to te dodatkowe 100 stron jest biciem
    > piany.

    Znaczy się uważasz, że lepiej przeczytać streszczenie niż książkę?
    Po części się z tobą zgadzam, jeśli to czytanie to smutny obowiązek.
    Jednakże dla mnie fotografia to hobby, przyjemność więc i ksiązki o niej
    czytam z przyjemnością.
    W tym wypadku ciężko powiedzieć, że te 100 stron więcej, to jakiś problem.
    Powiem tak obie przeczytałem z przyjemnością, w odstępie około 1-1,5 roku,
    więc ciężko mi wymienić każdy szczegół
    którym oba te wydania się różnią. Jednakże po tej lekturze nie odniosłem
    wrażenia, że
    III wydanie jest jakieś gorsze, nudniejsze, czy nadmiernie rozwlekłe.