eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaAllegro. Mroczek - Książka o fotografowaniu - kultowe wyd. IIRe: Allegro. Mroczek - Książka o fotografowaniu - kultowe wyd. II
  • Data: 2009-05-16 15:36:17
    Temat: Re: Allegro. Mroczek - Książka o fotografowaniu - kultowe wyd. II
    Od: "tomekk" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "_rK_" <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl> napisał w wiadomości
    news:20090516161956324+0200@news.neostrada.pl...

    > Mam chyba wydanie pierwsze. Wydawnictwo Watra Warszawa. Sam tekst, ze
    > zdjeciami na koncu ksiazki. To chyba jest najbardziej kultowe? Moge
    > sprzedac za 600,- Sa chetni?

    Jakby było więcej chętnych, to ja też mogę sprzedać. Super kultowe wydanie
    pierwsze! Limitowane, potem były już tylko mniej kultowe wydania dla
    lamerów! Kto się zna to od nas kupi.
    Myślę, że 2 jeleni to spokojnie znajdziemy na grupie :-)
    Jak coś to jeszcze mogę na stoisku antykwarycznym poszukać. Pewnie by się
    znalazła...
    tomekk