  • Data: 2011-10-02 23:48:48
    Temat: Re: All-in-one, czy warto?
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 28 Sep 2011 10:00:14 +0200, z napisał(a):

    > Czasem się przydaje dla kogoś z rodziny a czasem graty wędrują na
    > strych. Nawet w rozliczeniu za usługę tego nie chcę bo nie mam gdzie
    > trzymać. :-)

    Czyli jednak gdzieś ten sprzęt idzie i dalej pracuje. :)

    > Blacha z obudowy czasem się przyda do nowego może klawiatura, napęd DVD.
    > Zasilacz - bardzo odradzam. To tak w ramach cięcia kosztów. :-)
    > Mówię cały czas o wymianie po 3 latach budżetowego kompa.

    Czasami, po owych trzech latach, ten budżetowy komp zaczyna spełniać inne
    zadania. I okazuje się, że dobre (jakościowo) podzespoły bez lub z
    niewielkimi modyfikacjami radzą sobie w zupełnie innych zastosowaniach. :)

    [ Najlepszym sposobem na czystość sumienia jest jego staranne odłożenie na ]
    [ półkę i konsekwentne nieużywanie. (Janusz "Kali" Kaliszczak) ]