  • Data: 2010-07-10 02:04:46
    Temat: Re: Alior Bank czyli wyzsza kultura .... parkowania
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Rędziak w <news:slrni3f0qg.nir.rekin@drapak.wkurw.org>:

    > Znajdujesz za wycieraczką.

    Raz znalazłem kawałek papieru z pieczątką SM, udałem się do ich siedziby
    celem wyjaśnienia, i okazało się, że to było zaproszenie do wizyty z prośbą
    o wskazanie kierującego, który zaparkował w "niedozwolonym" miejscu na
    drodze wewnętrznej.

    Innym razem policjant mnie straszył mandatem za zaparkowanie tuż za
    przejściem dla pieszych -- na drodze jednokierunkowej,

    > Ależ cześć i chwała czeka na pogromców złego prawa lokalnego.
    > Go for it.

    Chętnie, jak tylko pokażesz to lokalne prawo -- może być skan kwitu zza
    wycieraczki z widoczną podstawą prawną opłaty.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]