  • Data: 2010-07-10 00:02:15
    Temat: Re: Alior Bank czyli wyzsza kultura .... parkowania
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:i1824n$mkh$1@inews.gazeta.pl...

    > Oczywiście, że masz prawo. Straciłeś trochę czasu, teraz stracisz na
    > wycieczkach do SG.

    Popełniam wykroczenie i zostaje ukarany. Dlaczego SM uniemożliwia mi
    korzystanie ze swojej własności?
    Wystarczy sam mandat/wyrok. Czy blokada na kole zwiększa ściągalność?

    > Biorąc pod uwagę Twoje podejście do zagadnienia to pewnie taka
    > forma 'wychowawcza' by się przydała. Najlepszy byłby parking
    > policyjny po odholowaniu lawetą.

    Skoro auto zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego to powinno zostać
    odholowane na parking policyjny, nie mam do tego żadnych zastrzeń. W
    przypadku opisanym w wątku auta nie zagrażają w żaden sposób.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski